Podpora managementu - asistenti, sekretářky

Manažerské kurzy
Upřesnit
Zvolit jazykovou školu
Vybrané: vše v

Výpis jazykových kurzů na míru

Výpis 51100 - chcete vidět všech 76706 kurzů zaregistrujte se
cílem je rozvoj univerzálně použitelný znalostí a dovedností v širokém zaměstnanckém spektru a obnovení odborných znalostí Požadavky: ukončené uplné…
Jednodenní kurz IT for non-IT Vás provede na první pohled nehostinným a nesrozumitelným světem IT. Získáte kvalitní přehled v tom, jak vzniká software…
Kurz je určen pro zájemce z řad středoškoláků s cílem poskytnout znalosti nezbytné k profesionálnímu plnění požadavků moderní a kvalifikované…
Název kurzu - Profieat – strava (nejen) pro manažery a podnikatele Místo/region – ČR Cena – 6900 Datum / počet dní – 23 Chceme dosahovat lepších…
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří se chtějí seznámit s možnostmi, jak využít umělou inteligenci (AI) pro zvýšení efektivity a produktivity v jejich…
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří se chtějí seznámit s možnostmi, jak využít umělou inteligenci (AI) pro zvýšení efektivity a produktivity v jejich…
GARANTUJEME, že se při objednávce již 2 a více účastníků na vybraný termín školení uskuteční. Cíl kurzu: Dokázat se prosadit Posílit vlastní…
Cíl webináře: ON-LINE lektorem živě vedený interaktivní webinář s možností dotazů a řešení vašich specifických situací ve firmě. Stále více a více se…
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané…
Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm…
ÚVOD Moderně a prakticky zaměřený seminář seznámí účastníky se současnými pravidly společenského chování při jednání  s klienty, hosty či v obchodním…
ÚVOD Jak v dnešní době získat a udržet zákazníka? Jak zefektivnit prodej?  Manažeři volají po „upgradu“ a „restartu“ svých obchodníků. Jak jim znovu…
Školenie „Biznis protokol a spoločenská etiketa pre asistentky“ vám pomôže vyhnúť sa faux pas a získať istotu v profesionálnom aj spoločenskom…
Školenie „Biznis protokol a spoločenská etiketa pre asistentky“ vám pomôže vyhnúť sa faux pas a získať istotu v profesionálnom aj spoločenskom…
Cíle kurzu Poznáte základní metody a nástroje řízení projektu. Získáte poznatky, které vám pomohou úspěšně zvládnout váš projekt: od zadání, naplánování…
Cíle kurzu Zjistíte, že telefonování nemusí být stresující – naopak, naučíte se, jak zaujmout klienta hned napoprvé a vést rozhovor tak, aby byl…
Posilte sebejistotu a sebeúctu, osvojte si základní pravidla asertivní komunikace Naučte se asertivně něco nebo někoho odmítat! Odolávejte nátlakovým…
Naučte se efektivně komunikovat v každé situaci a získejte profesionální jistotu Komunikačně zdatná a organizačně schopná asistentka je…
Kurz je určen pro všechny, kteří chtějí bez obtíží zvládnout funkci spolupracovníka manažera či jiného vedoucího pracovníka. Na základě svých…
Tato varianta rekvalifikace rozšiřuje znalosti asistentek a asistentů o oblast daňové evidence a účetnictví. Po absolvování získají přehled o…
Popis kurzu Na školení se naučíte hromadně tisknout a distribuovat dopisy, obálky, štítky, prezenční listiny, faktury a další dokumenty. Taktéž se…
Popis kurzu Školení je zaměřeno na organizaci času, týmovou komunikaci, správu velkého objemu dat a rezervační systém zdrojů. Výuku lze uskutečnit i…
Výuka výpočetní techniky je zaměřena na uživatelské přístupy - práce na osobním počítači. začátečníci - operační systém MS-DOS, Windows, Word, Excel…
začátečníci - získají základní znalosti účtování v účetní soustavě podvojného účetnictví, účetní závěrka, kontext s daní z příjmů a DPH, vedení tzv…
Rozsah: 80 hodin Obsah kurzu: Komunikační dovednosti Administrativní a účetní dokumenty Týmová práce a řízení akcí Užití výpočetní techniky…
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří chtějí pracovat na svém veřejném vystupování (přednáška, prezentace, projev) a působit jako profesionál před…
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří chtějí a potřebují mít přirozený hlasový projev, sebevědomě mluvit a zvládat veřejná vystoupení.  Kultivovaný…
Základní délka kurzu jsou tři dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm…
Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm…
Přihlaste se do našeho workshopu asertivity pro ženy, které vědí, co chtějí, ale neumějí se ozvat. Připojte se k ženám, které už nechtějí…
OBSAH Principy komunikace a úspěšného jednání s lidmi Základní komunikační dovednosti umění naslouchat kladení otázek -  kdo se ptá, vede…
Školenie „Time a stres manažment pre asistentky“ je navrhnuté pre všetky asistentky, ktoré chcú mať kontrolu nad svojím časom a zvládať pracovné…
Školenie „Time a stres manažment pre asistentky“ je navrhnuté pre všetky asistentky, ktoré chcú mať kontrolu nad svojím časom a zvládať pracovné…
Cíle kurzu Seminář zrychlí dosavadní práci v Excelu – nahradí starší postupy novými, které zjednodušují zásadním způsobem práci. Nově nebudete muset…
Cíle kurzu Sympatie, ale i nelibost druhých, lze často získat poměrně rychle. Mnohdy k tomu dochází dokonce jen krátce poté, co jsme se s nimi poprvé…
Naučte se řídit svůj čas, plánujte efektivně své úkoly a zbavte se stresu Váš diář praská ve švech, práce přibývá a vy nevíte, do čeho se pustit dřív…
Dosáhněte svého prostřednictvím přesvědčivé a působivé komunikace Obnáší vaše profese každodenní kontakt s lidmi? Přáli byste si pozvednout své…
Tento kurz je určen k posílení komunikačních schopností asistentek manažerů. Obsah: · vedení rozhovoru s manažerem a jinými asistentkami · řešení…
Popis kurzu Na školení se naučíte hromadně tisknout a distribuovat dopisy, obálky, štítky, prezenční listiny, faktury a další dokumenty. Taktéž se…
Obsah kurzu Určeno pro všechny podnikatele, freelancery i zaměstnance, které láká vize pracovat efektivněji s využitím digitálních nástrojů. Nejsem „IT…
Obsah kurzu Určeno pro asistentky, pracovníky zákaznického servisu a další podpůrné neobchodní profese, které jednají se zákazníky a kolegy.   Cíl:…
Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm…
Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm…
ANOTACE: trénink paměti, mozkový jogging, rozvoj kreativity, tvořivost, rozvoj myšlení, zvýšení koncentrace, využívání obou mozkových hemisfér,…
Co vlastně zákazníci chtějí? Jak je správně oslovit a neprodávat jen cenou? Akvizice, psychologie zákazníka, význam ceny, jak nabízíme, vliv myšlení…
Školenie „Komunikačné zručnosti pre asistentky“ vás naučí, ako profesionálne vystupovať a efektívne komunikovať v rôznych pracovných situáciách…
Školenie „Komunikačné zručnosti pre asistentky“ vás naučí, ako profesionálne vystupovať a efektívne komunikovať v rôznych pracovných situáciách…
Cíle kurzu Získáte jistotu v různých sociálních situacích, odnesete si návod, jak dobře využít předností své osobnosti. Procvičíte dovednosti potřebné…
Cíle kurzu Předvedeme si, jak dobře prezentovat. Řekneme si něco o tom, jak mluvit před publikem (nebo i před kamerou). Kromě jiného natrénujete, jak…
Naučte se efektivně komunikovat v každé situaci a získejte profesionální jistotu Komunikačně zdatná a organizačně schopná asistentka je…