Možná často pracujete pod tlakem a potřebujete zvládat stres, najít životní rovnováhu, žít a pracovat v pohodě. Životní rytmus, stres, stresory… |
Chcete se naučit, jak zlepšit schopnost přemýšlení prostřednictvím vizualizace? Chcete posílit svou kreativitu a využívat jí pro své osobní aktivity i… |
Cíle kurzu Odnesete si mnoho praktických a užitečných rad k vaší každodenní personalistické práci. Získáte aktuální informace a praktické návody, jak… |
Cíle kurzu Získáte návody, jak se neztratit v náročných situacích a neutopit ve stresujících myšlenkách. Psychicky silnější člověk zná samozřejmě také… |
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří jsou součástí týmu, spolupracují s kolegy na projektech či jakýchkoliv činnostech, řeší často nenadálé situace a… |
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří chtějí umět vytvářet efektivní a mimořádné prezentace pomocí AI, ušetřit čas při jejich tvorbě a maximalizovat… |
Standardní délka kurzu je jeden den (6 vyučovacích hodin). Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Školení probíhají vždy od… |
Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm… |
Myšlenkové mapy jsou skvělou pomůckou k přemýšlení. Aktivizují inteligenci, kreativitu, koncentraci i paměť. Plánujte, přemýšlejte, rozvíjejte svou… |
URČENO obchodníkům, podpoře obchodu, telefonním operátorům PŘÍNOS zlepšení komunikačních dovedností a umění efektivně vést telefonické hovory … |
Cíle kurzu Získáte informace o tom, jak by měla recepce fungovat, aby byl vytvořen a zachován první dobrý dojem. Odnesete si informace, jak vystupovat… |
Cíle kurzu Poznáte základní metody a nástroje řízení projektu. Získáte poznatky, které vám pomohou úspěšně zvládnout váš projekt: od zadání, naplánování… |
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří se chtějí zorientovat v dnešním světě, plném obrovského množství dat. Cíl:Ukázat si, jak vytěžit užitečné… |
Obsah kurzu Motivace a hranice výkonnosti – v mnoha skupinách a společnostech si často lidé myslí, že jsou na hranici svých sil, možností. Jak poznat… |
Základní délka kurzu jsou tři dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm… |
Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm… |
Umíte se dostatečně prosadit, přesvědčit o svých kvalitách? Nepokulhává vaše sebeprezenatce za vašimi schopnostmi - nebrzdí vaši kariéru? Mnohdy… |
CÍLOVÁ SKUPINA Program je určen pro všechny, kteří chtějí získat znalosti a dovednosti sloužící k maximálnímu využití svých intelektových schopností… |
Cíle kurzu Zjistíte, že telefonování nemusí být stresující – naopak, naučíte se, jak zaujmout klienta hned napoprvé a vést rozhovor tak, aby byl… |
Cíle kurzu Seminář zrychlí dosavadní práci v Excelu – nahradí starší postupy novými, které zjednodušují zásadním způsobem práci. Nově nebudete muset… |
Obsah kurzu Tento trénink nabízíme jako cyklus dvou dvoudenních seminářů za zvýhodněnou cenu. Zakoupením tohoto cyklu získáte účast na seminářích: 1… |
Obsah kurzu Na celou akademii již není možné se přihlásit. Pokud máte zájem o jednotlivé moduly, můžete se na ně přihlásit samostatně.Pokud máte zájem… |
Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm… |
Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm… |
3 MODULOVÝ TRÉNINK PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÉ KOMUNIKACE PRO CALL CENTRA, ZÁKAZNICKÝ SERVIS, KLIENTSKÉ LINKY Jak vám mohu pomocííí? Tak tohle jistě… |
Kam dát a kam nedat čárku, jak je to s velkými písmeny, je „by jste" správně? Říká Váš text opravdu to, co chcete, aby říkal? A říká to dostatečně… |
Cíle kurzu Sympatie, ale i nelibost druhých, lze často získat poměrně rychle. Mnohdy k tomu dochází dokonce jen krátce poté, co jsme se s nimi poprvé… |
Cíle kurzu Získáte jistotu v různých sociálních situacích, odnesete si návod, jak dobře využít předností své osobnosti. Procvičíte dovednosti potřebné… |
Obsah kurzu Máte někdy pocit, že spolupráce s kolegy, kteří nejsou vašimi podřízenými, může být výzvou? Naučte se, jak získat jejich podporu, motivovat… |
Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm… |
Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Telefonická komunikace je důležitou součástí prodeje, péče o klienty i vizitka firmy. Potřebujete prodávat po telefonu nebo oslovit "studené… |
URČENO Kurz je určen všem, kdo komunikují s klienty po telefonu a pro všechny, kteří ve své práci potřebují znát pravidla pravopisu, naučit se vhodně… |
Cíle kurzu Předvedeme si, jak dobře prezentovat. Řekneme si něco o tom, jak mluvit před publikem (nebo i před kamerou). Kromě jiného natrénujete, jak… |
Cíle kurzu Vizualizace, která mluví za vás. Naučte se tvořit vizualizace, které nejen dobře vypadají, ale především pomáhají lépe rozhodovat. V kurzu… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 2 – 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Co vlastně zákazníci chtějí? Jak je správně oslovit a neprodávat jen cenou? Akvizice, psychologie zákazníka, význam ceny, jak nabízíme, vliv myšlení… |
Telefonická komunikace je důležitou součástí péče o klienty, prodeje a vizitka firmy. Telefonujete s klienty a reprezentujete svoji společnost a při… |
Cíle kurzu Vizualizace, která mluví za vás. Naučte se tvořit vizualizace, které nejen dobře vypadají, ale především pomáhají lépe rozhodovat. V kurzu… |
Cíle kurzu Zdokonalíte své dovednosti konstruktivních reakcí v situacích, které hrozí vyústit v konflikt, nebo ve chvíli, když už konflikt eskaloval… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici Asistenta/asistentky. Zná pravidla písemné… |
Certifikovaný rekvalifikační kurz Absolvent se po absolvování kurzu orientuje v problematice vedení účetnictví účetních jednotek obchodních společností… |
Cíle kurzu Každý člověk má dokonalou osobnost – jen každý mluví trochu jiným jazykem. Naučíte se rychlé rozklíčovat typ a komunikační jazyk daného… |
Cíle kurzu Zjistíte, jak minimalizovat svoji nesoustředěnost a roztržitost v průběhu dne. Dozvíte se, jak vám různé techniky pomohou zvládat stres a tím… |
Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm… |
Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm… |
Cíle kurzu Vícemodulový kurz Vám umožní kompletní exkurz do kritického myšlení a osvojení si schopnosti pracovat s informacemi jak v lidské společnosti… |
Cíle kurzu Naučíte se jasněji komunikovat a budete si ve svém vyjadřování jistější. Natrénujete, jak dávat otevřenou zpětnou vazbu (šéfovi, kolegům… |
Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm… |