Podpora managementu - asistenti, sekretářky

Manažerské kurzy
Upřesnit
Zvolit jazykovou školu
Vybrané: vše v

Výpis jazykových kurzů na míru

Výpis 101150 - chcete vidět všech 75236 kurzů zaregistrujte se
Cíle kurzu Zjistíte, jak minimalizovat svoji nesoustředěnost a roztržitost v průběhu dne. Dozvíte se, jak vám různé techniky pomohou zvládat stres a tím…
Obsah kurzu Určeno pro asistentky, pracovníky zákaznického servisu a další podpůrné neobchodní profese, které jednají se zákazníky a kolegy.   Cíl:…
Obsah kurzu Seminář se zabývá formální úpravou korespondence.
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 2 – 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané…
Základní délka kurzu jsou tři dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm…
Možná často pracujete pod tlakem a potřebujete  zvládat stres, najít životní rovnováhu, žít a pracovat v pohodě. Životní rytmus, stres, stresory…
Chcete se naučit, jak zlepšit schopnost přemýšlení prostřednictvím vizualizace? Chcete posílit svou kreativitu a využívat jí pro své osobní aktivity i…
Cíle kurzu Dozvíte se, proč se telefonování nemusíte bát. Zjistíte, jak klienta zaujmout při prvním telefonickém kontaktu. Natrénujete využití otázek pro…
Cíle kurzu Proč s některými lidmi jsme na stejné vlně a s jinými si připadáme, jako by byl každý z jiné planety? • poznáte své silné stránky a možnosti…
Obsah kurzu Určeno pro všechny pokročilé uživatele Wordu, kteří se chtějí seznámit s pokročilými technikami při práci s dlouhými dokumenty, hromadnou…
Obsah kurzu Určeno pro ty, kteří budou vytvářet působivé a profesionální prezentace s maximálním využitím grafických nástrojů a efektů.
Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm…
Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm…
Myšlenkové mapy jsou skvělou pomůckou k přemýšlení. Aktivizují inteligenci, kreativitu, koncentraci i paměť. Plánujte, přemýšlejte, rozvíjejte svou…
URČENO obchodníkům, podpoře obchodu, telefonním operátorům PŘÍNOS zlepšení komunikačních dovedností a umění efektivně vést telefonické hovory …
Cíle kurzu Předvedeme si, jak dobře prezentovat. Řekneme si něco o tom, jak mluvit před publikem (nebo i před kamerou). Kromě jiného natrénujete, jak…
Cíle kurzu Naučíte se spolupracovat s kolegy, členy týmu i šéfem tak, aby jste si získali pozitivní a rychlou odezvu. Zjistíte, jak zamezit konfliktům…
Obsah kurzu Tento kurz nabízíme jako cyklus dvou seminářů za zvýhodněnou cenu. Zakoupením tohoto cyklus získáte účast na seminářích: 1. Obchodní…
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří jsou součástí týmu, spolupracují s kolegy na projektech či jakýchkoliv činnostech, řeší často nenadálé situace a…
Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm…
Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 3 – 5 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané…
Umíte se dostatečně prosadit, přesvědčit o svých kvalitách? Nepokulhává vaše sebeprezenatce za vašimi schopnostmi - nebrzdí vaši kariéru? Mnohdy…
CÍLOVÁ SKUPINA Program je určen pro všechny, kteří chtějí získat znalosti a dovednosti sloužící k maximálnímu využití svých intelektových schopností…
Cíle kurzu Přínosy pro absolventy tréninku Reného Müllera: • výrazné zlepšení schopnosti pochopení a zapamatování si nových informací, • zlepšení…
Cíle kurzu Účastníci se naučí, jak využívat LinkedIn jako strategický nástroj pro vyhledávání kandidátů, budování employer brandu a propagaci…
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří chtějí umět vytvářet efektivní a mimořádné prezentace pomocí AI, ušetřit čas při jejich tvorbě a maximalizovat…
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří se chtějí zorientovat v dnešním světě, plném obrovského množství dat. Cíl:Ukázat si, jak vytěžit užitečné…
Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm…
Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm…
3 MODULOVÝ TRÉNINK PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÉ KOMUNIKACE PRO CALL CENTRA, ZÁKAZNICKÝ SERVIS, KLIENTSKÉ LINKY Jak vám mohu pomocííí?  Tak tohle jistě…
Kam dát a kam nedat čárku, jak je to s velkými písmeny, je „by jste" správně? Říká Váš text opravdu to, co chcete, aby říkal? A říká to dostatečně…
Cíle kurzu Účastníci se naučí, jak využívat LinkedIn jako strategický nástroj pro vyhledávání kandidátů, budování employer brandu a propagaci…
Cíle kurzu Cílem semináře je upozornit na hlavní typy „destruktivní komunikace“, jež ničí vztahy mezi lidmi, i na to, jak se jich vyvarovat. Určeno pro…
Obsah kurzu Motivace a hranice výkonnosti – v mnoha skupinách a společnostech si často lidé myslí, že jsou na hranici svých sil, možností. Jak poznat…
Obsah kurzu Tento trénink nabízíme jako cyklus dvou dvoudenních seminářů za zvýhodněnou cenu. Zakoupením tohoto cyklu získáte účast na seminářích: 1…
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího…
Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm…
Telefonická komunikace je důležitou součástí prodeje, péče o klienty i vizitka firmy. Potřebujete prodávat po telefonu nebo oslovit "studené…
URČENO Kurz je určen všem, kdo komunikují s klienty po telefonu a pro všechny, kteří ve své práci potřebují znát pravidla pravopisu, naučit se vhodně…
Cíle kurzu Naučíte se jasněji komunikovat a budete si ve svém vyjadřování jistější. Natrénujete, jak dávat otevřenou zpětnou vazbu (šéfovi, kolegům…
Cíle kurzu Naučíte se určovat priority úkolů a efektivně řídit svůj čas, provedete analýzu současného využívání svého času a identifikaci ztrátových…
Obsah kurzu Na celou akademii již není možné se přihlásit. Pokud máte zájem o jednotlivé moduly, můžete se na ně přihlásit samostatně.Pokud máte zájem…
Obsah kurzu Určeno pro asistentky, pracovníky zákaznického servisu a další podpůrné neobchodní profese, které jednají se zákazníky a kolegy.   Cílem…
Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm…
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané…
Telefonická komunikace je důležitou součástí péče o klienty, prodeje a vizitka firmy. Telefonujete s klienty a reprezentujete svoji společnost? …
Cíle kurzu Na tomto semináři: • se naučíte správné komunikační postupy, • pochopíte, co udělat pro to, aby byl telefon dobrým pracovním nástrojem, …
Cíle kurzu Zvládněte svoji práci s přehledem, profesionalitou i elegancí. Každý šéf vyžaduje od své asistentky jiné povinnosti. Tento seminář vám pomůže…
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici Asistenta/asistentky. Zná pravidla písemné…
Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm…