Cítíte se být ohroženi stresem a vyhořením? Potýkáte se s množstvím úkolů a náročných situací a stále častěji máte pocit, že „takhle už to prostě dál… |
Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s… |
CO JE NOVÉHO V PRAVOPISE A STYLISTICE OBSAH Velká písmena Tituly, hodnosti, funkce Jak oslovovat Zkratky a značky… |
ZVLÁDÁNÍ TRÉMY PŘI VEŘEJNÉM VYSOUPENÍ "Těžko na cvičišti, lehko při prezentaci!" Zábavně, efektivně, bez stresu Tréma - setkáváme se s ní skoro… |
Posilte sebejistotu a sebeúctu, osvojte si základní pravidla asertivní komunikace Naučte se asertivně něco nebo někoho odmítat! Odolávejte nátlakovým… |
Trénink u vás posílí jistotu v zacházení s vašimi podřízenými i nadřízenými a vytvoří základ pro vaši efektivní komunikaci i v nesnadných situacích… |
Obsah vzdělávacího programu:Obecně k syndromu vyhoření, příznaky, specifika 1) potřeby jednotlivce versus potřeby kolektivu2) hodnoty a motivace jako… |
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní… |
Jak zvládat vystoupení v médiích a krizovou komunikaci ? Připravte se na vystoupení dříve, než Vás novináři překvapí ! Zásady komunikace s médii, … |
Jak představit sebe, firmu, produkt, službu při oficiální příležitosti, obchodní schůzce, nebo třeba při cestě výtahem tak, abyste zanechali skvělý… |
Vyzkoušejte si a natrénujte jednání s „vaší“ komplikovanou osobou Setkáváte se v osobních i pracovních vztazích s lidmi, se kterými není vždy lehké… |
Vedení týmů v dnešním prostředí vyžaduje širokou škálu dovedností a nároky na práci s týmem se neustále zvyšují. Team leader i manažer musí své lidi… |
Komunikujeme neustále. Někdy to jde lehce a jindy drhne, záleží, v jaké interakci a s kým se nacházíme. Cílem tohoto semináře je se naučit fígle, jak… |
„Řeč je pramenem nedorozumění, správně vidíme jen srdcem...“ (Antoine de Saint Exupéry) Komu je kurz určen: Kurz je určen všem, kteří chtějí prohlubovat… |
CÍL Kurz je určen pracovníkům odd. pro styk s veřejností, marketingovým specialistům, tiskovým mluvčím, majitelům a ředitelům firem, kteří chtějí… |
AKREDITOVANÝ KURZ MŠMT Jak pečovat o učitelský hlas - rétorika a hlasová výchova pro pedagogy Pedagogové, lektoři, moderátoři, prezentující a lidé… |
Naučte se efektivně komunikovat v každé situaci a získejte profesionální jistotu Komunikačně zdatná a organizačně schopná asistentka je… |
Chcete se cítit sebejistě v každé situaci a s lehkostí vést poutavé rozhovory? Tento komplexní kurz Vás provede klíčovými principy úspěšné komunikace… |
URČENO obchodníkům, podpoře obchodu, telefonním operátorům PŘÍNOS zlepšení komunikačních dovedností a umění efektivně vést telefonické hovory … |
CÍL Zvládnutí techniky řeči, efektivní zacházení s hlasem a dechem, podpora využívání přirozeného posazení a barvy hlasu pro zvýšení efektu mluveného… |
Obhajte své názory, prosaďte se a buďte v práci sebejistější a spokojenější Máte dobré nápady, ale nedaří se vám je prosadit? Bojíte se říci „ne“, a… |
Naučte se řídit svůj čas, plánujte efektivně své úkoly a zbavte se stresu Váš diář praská ve švech, práce přibývá a vy nevíte, do čeho se pustit dřív… |
Osobní management Naplnění osobních životních cílů, osobní vyrovnanost a příznivé vztahy k ostatním lidem bývá někdy obtížné skloubit dohromady… |
Umíte se dostatečně prosadit, přesvědčit o svých kvalitách? Nepokulhává vaše sebeprezenatce za vašimi schopnostmi - nebrzdí vaši kariéru? Mnohdy… |
Prezentujte své projekty, myšlenky či produkty zajímavě, jasně a sebejistě Patří k vaší profesi prezentování nabídek, projektů nebo výsledků práce… |
Zákaznická zkušenost je rozhodující faktor úspěchu každé firmy. Tento praktický trénink vám pomůže zvládnout i ty nejnáročnější zákaznické interakce s… |
Jak zvládat vystoupení v médiích? Připravte se na novináře dřív, než vás překvapí! - než se rozsvítí červené světlo; příprava na vystoupení v… |
Řešíte komunikačně obtížné situace v týmu, s kolegy a pracovními partnery? Potřebujete umět dobře reagovat při zvládání konfliktů, vést nepříjemné… |
Na práci s X,Y a Z jsme zvyklí ze školních lavic a počítání rovnic. Jak to ale dopadne když si za jednotlivé neznámé dosadíme tváře ze svého okolí a… |
Vítězí u vás rozum, nebo cit? Zjistěte, jak si zachovat nadhled i v emočně náročných situacích V kontaktu s druhými se často, především v profesní roli… |
1. SEBEPREZENTACE - jak se umět prodat Absolventi kurzu: zdokonalí se v technikách sebeprezentace dozví se, jak přesvědčit o svých kvalitách… |
Řešíte komunikačně obtížné situace v týmu, s kolegy a pracovními partnery? Potřebujete umět dobře reagovat při zvládání konfliktů, vést nepříjemné… |
Dosáhněte svého prostřednictvím přesvědčivé a působivé komunikace Obnáší vaše profese každodenní kontakt s lidmi? Přáli byste si pozvednout své… |
Tento kurz je postaven na zkušenostech s desítkami manažerů, se kterými autor tréninku řešil obtížné situace při jednání s kolegy a podřízenými. … |
SUVERÉNNÍ, POHOTOVÝ A KULTIVOVANÝ ŘEČNÍK A PREZENTÁTOR Projekt komplexně zaměřený na techniku řeči práci s hlasem kulturu projevu řečnické… |
JAK OSLOVIT POTENCIÁLNÍ VOLIČE? JAK NAČASOVAT VOLEBNÍ KAMPAŇ? JAK KOMUNIKOVAT S VEŘEJNOSTÍ A MÉDII? SEZNAMTE SE S POLITICKÝM MARKETINGEM A MANAGEMENTEM… |
® INDIVIDUÁLNÍ VÝUKA, TRÉNINK A KONZULTACE Individuální výuka, poradenství a konzultace jsou nejefektivnější formou práce lektora s… |
Jak zvládat vystoupení v médiích? Připravte se na novináře dřív, než vás překvapí! - než se rozsvítí červené světlo; příprava na vystoupení v… |
3 MODULOVÝ TRÉNINK PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÉ KOMUNIKACE PRO CALL CENTRA, ZÁKAZNICKÝ SERVIS, KLIENTSKÉ LINKY Jak vám mohu pomocííí? Tak tohle jistě… |
Komunikační dovednosti a schopnost přesvědčovat jsou zcela zásadní pro manažery a obchodníky. Záleží vám na kvalitě vaší komunikace? Chcete působit na… |
Je pro vás vystoupení na veřejnosti noční můrou? Obáváte se prezentací, vystoupení na poradě, před nadřízenými nebo při zkoušce? Stresuje vás mluvit… |
KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE - PR A KRIZOVÁ KOMUNIKACE, MEDIÁLNÍ TRÉNINK - než se rozsvítí červené světlo; příprava na vystoupení v médiích, simulace… |
Kam dát a kam nedat čárku, jak je to s velkými písmeny, je „by jste" správně? Říká Váš text opravdu to, co chcete, aby říkal? A říká to dostatečně… |
Trénink pro anglicky mluvící posluchače (většinou pro nerodilé mluvčí, kteří v angličtině prezentují, komunikují, vystupují na veřejnosti či v médiích)… |
Telefonická komunikace je důležitou součástí prodeje, péče o klienty i vizitka firmy. Potřebujete prodávat po telefonu nebo oslovit "studené… |
Efektivní telefonická komunikace v obchodě je důležitou součástí prodeje a marketingu a konkurenční výhodou. Umět dobře telefonovat neznamená jen… |
Zásady a nástroje účinného politického marketingu a managementu, volební kampaně, volby do evropského parlamentu, volby do krajských zastupitelství… |
URČENO Kurz je určen všem, kdo komunikují s klienty po telefonu a pro všechny, kteří ve své práci potřebují znát pravidla pravopisu, naučit se vhodně… |
PRAKTICKÝ TRÉNINK PRÁCE S HLASEM A MLUVENÉHO PROJEVU - opravdová RÉTORIKA! Komunikace je základem všech jednání a lépe v ní uspěje ten, kdo umí díky… |
1 denní seminář - zvládání emocí a emoční kompetence. Komu je EMOČNÍ TRÉNINK určen? Je určen všem, co se chtějí víc vyznat ve své vlastní osobnosti… |