Cíle kurzu Připomenete si schválené novelizace v roce 2024, s tím, že je srovnáme s dosavadní praxí. Detailně a hlavně prakticky probereme schválenou… |
Cíle kurzu Osou semináře je úzké propojení konkrétních ustanovení zákoníku práce s praktickými příklady z praxe s přihlédnutím k novelizaci zákoníku… |
Cíle kurzu Na semináři se podrobně a prakticky seznámíte s danou problematikou. Propojíme teoretickou roviny a reálnou praxí ve firmách z pohledu GDPR… |
Cíle kurzu Po absolvování tohoto cyklu budete mít ucelený přehled o aktuálních předpisech a o změnách očekávaných pro rok 2026, pokud budou v době… |
Cíle kurzu Zdokonalíte své dovednosti konstruktivních reakcí v situacích, které hrozí vyústit v konflikt, nebo ve chvíli, když už konflikt eskaloval… |
Cíle kurzu Získáte návody, jak se neztratit v náročných situacích a neutopit ve stresujících myšlenkách. Psychicky silnější člověk zná samozřejmě také… |
Cíle kurzu Získáte návody, jak se neztratit v náročných situacích a neutopit ve stresujících myšlenkách. Psychicky silnější člověk zná samozřejmě také… |
Cíle kurzu Získáte návody, jak se neztratit v náročných situacích a neutopit ve stresujících myšlenkách. Psychicky silnější člověk zná samozřejmě také… |
Cíle kurzu Zdokonalíte své dovednosti konstruktivních reakcí v situacích, které hrozí vyústit v konflikt, nebo ve chvíli, když už konflikt eskaloval… |
Cíle kurzu Zdokonalíte své dovednosti konstruktivních reakcí v situacích, které hrozí vyústit v konflikt, nebo ve chvíli, když už konflikt eskaloval… |
Cíle kurzu Konečně užitečná a citlivá zpětná vazba v osobním i v pracovním životě Jak už nikdy nemusíte říkat druhým cokoliv nepříjemného Jak se zastat… |
Cíle kurzu Naučíte se, jak improvizovat, když je to potřeba, a jak elegantně reagovat i ve chvílích, kdy si nejste jistí – bez ztráty důvěryhodnosti… |
Cíle kurzu Zlepšíte své komunikační dovednosti, které jsou klíčové pro úspěšné zvládání manažerské role. Naučíte se efektivněji delegovat, lépe… |
Cíle kurzu Zjistíte, že telefonování nemusí být stresující – naopak, naučíte se, jak zaujmout klienta hned napoprvé a vést rozhovor tak, aby byl… |
Cíle kurzu Zlepšíte své komunikační dovednosti, které jsou klíčové pro úspěšné zvládání manažerské role. Naučíte se efektivněji delegovat, lépe… |
Cíle kurzu Naučíte se, jak improvizovat, když je to potřeba, a jak elegantně reagovat i ve chvílích, kdy si nejste jistí – bez ztráty důvěryhodnosti… |
Cíle kurzu Zlepšíte své komunikační dovednosti, které jsou klíčové pro úspěšné zvládání manažerské role. Naučíte se efektivněji delegovat, lépe… |