Ochutnávka vám umožní nahlédnout pod pokličku využití aplikované improvizace ve firemním prostředí. Zkušená letorka a improvizátorka vás provede… |
PROTOKOL & ETIKETA PRO PROFESIONÁLY Celodenní seminář pro úředníky, manažery a diplomatické pracovníky Ovládněte umění reprezentace a staňte se mistrem… |
Máte pocit, že už jste vyzkoušeli všechno a přesto se vám nedaří vést úspěšně jednání s klienty, kolegy, nebo vašimi partnery? Zdá se vám, že lidé… |
Účastníci v tomto programu porozumí tomu, že každý má svého interního zákazníka. Naučí se, jak mu vycházet vstříc a jak s ním jednat ku prospěchu celé… |
Účastníci kurzu se zdokonalí v praktických dovednostech, zlepší svou schopnost komunikovat změny a používat různé techniky vyjednávání podle aktuální… |
Kurz je zaměřen na rozvoj základních manažerských dovedností. Manažer si zde osvojí principy, jak úspěšně řídit tým a jak poskytovat zpětnou vazbu a… |
Rozumět základním ekonomickým souvislostem v chodu firmy se vyplatí. Proto je tento kurz určen každému, kdo se chce nebo potřebuje orientovat ve… |
Popis kurzu Tento praktický workshop vám pomůže pochopit principy řízení změn a osvojit si nástroje pro jejich úspěšné zavádění. Naučíte se, jak… |
Popis kurzu Cílem tohoto praktického workshopu je naučit se rozlišovat mezi poradou jako nástrojem spolupráce a pouhým předáváním informací. Seznámíte… |
Description Communication is a key element in any professional role. Whether you are trying to improve your listening, argumentation or conversational… |
Popis kurzu Workshop je navržen tak, aby účastníkům poskytl nástroje pro zlepšení emoční inteligence, která je základem pro dosažení profesního i… |
Program kurzu: * Seznámení s pojmem umělé inteligence (AI) - Co to je umělá inteligence - Stručný popis principů fungování… |
Výběr z témat kurzu: * zdroje informací o úpravě dokumentů, jejich dostupnost a (ne)závaznost * rozložení textu na stránce, úprava adres,… |
Chcete mít lepší výsledky a zároveň být spokojení? Kreativnější nápady? Méně stresu? Více energie? Toto vše závisí na tom, jakou část mysli… |
Critical Facilitation Skills for Leaders Students will learn how to develop and apply facilitation techniques to support their team at every stage of… |
Developing Successful Interpersonal Skills This course will prepare students for the collaborative situations inherent in every facet of business,… |
GARANTUJEME, že se při objednávce již 2 a více účastníků na vybraný termín školení uskuteční. Cíl kurzu: Dokázat řídit svůj čas a efektivně plánovat… |
GARANTUJEME, že se při objednávce již 2 a více účastníků na vybraný termín školení uskuteční. Specifika rozvojového programu: rozsah 2+2 dny… |
Esence metody facilitace. Ty nejdůležitější facilitační dovednosti pro vaši praxi za jediný den. Kurz je akreditovaný MPSV. Na kurzu Facilitační… |
Jsou vaše porady zdlouhavé, vyčerpávající a neefektivní? Přihlaste se a zjistěte, jak z porady udělat pevný základ pro další spolupráci. Prakticky si… |
Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Zažijte r-evoluci svého vnitřního života – objevíte způsob, jak navýšit svou schopnost leadera řídit vlastní myšlení a emoce. A tím pozitivně… |
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši… |
Popis kurzu Během kurzu budete mít možnost si uvědomit vlastní myšlenkové modely a návyky, které Vás brzdí nebo které Vám naopak pomáhají při osobním… |
- pomoc a podpora konzultanta před konkrétním jednáním či vyjednáváním Individuální příprava před (obchodním) jednáním a vyjednáváním Čeká vás… |
Dobrý obchodník ví, jak vést prodejní jednání a umí se zákazníkem správně mluvit. Úspěšný obchodník nedělá chyby, které vedou ke zbytečně… |
Cíle kurzu Odnesete si pochopení, proč mnozí lidé raději neudělají nic, i když by chtěli/měli. Dozvíte se, jak tento stav mysli odstranit. Naučíte se… |
Cíle kurzu Kurz se zaměřuje na tzv. slepá místa v našem myšlení, označující některá poměrně rozšířená myšlenková zkreslení a chybné úsudky, které… |
Výborná úroveň rétoriky vám umožní úspěšnou sebeprezentaci Rétorika je nedílnou součástí lidské existence, kultury a komunikace. Prakticky ji využíváme… |
Vytvořte si vlastní koncepci účinného vyjednávání Chcete si zvýšit svou vyjednávací sílu a zlepšit vyjednávací schopnosti? Vyzkoušejte si své možnosti… |
Cíl semináře Cílem tréninku je skrze praktické případové studie podpořit jeho účastníky v dovednosti efektivního nakládání s rozsáhlými materiály… |
Cíl semináře Cílem je uvědomit si vliv komunikace manažera na atmosféru na pracovišti a na motivaci lidí, rozpoznat zákonitosti lidské motivace a… |
Obsah kurzu Absolventi tréninku budou podstatně lépe zvládat pro mnohé kritickou fázi obchodního vyjednávání – vyjednávání o ceně. Dokáží dosáhnout… |
Obsah kurzu Absolventi tréninku budou podstatně lépe zvládat pro mnohé kritickou fázi obchodního vyjednávání – vyjednávání o ceně. Dokáží dosáhnout… |
Liniový manažer je v první linii, řeší problémy s nedostatkem kvalifikované pracovní síly. Dopadají na něho potíže s materiálem od dodavatele, tlačí… |
Když se z nejlepšího specialisty stane manažer, potřebuje zvládnout zcela nové manažerské dovednosti. Kurz vám přinese ucelený přehled nástrojů a… |
Komunikace je velkou součástí našeho života a dost významně se podílí na naší kvalitě života, protože ovlivňuje naše vztahy a interakci s druhými, ať… |
Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s… |
Kurz je zaměřen na zvyšování efektivity manažerských činností. Účastníci získají odpovědi na otázky: Proč někteří lidé stihnou víc než ostatní? Jak… |
Prostřednictvím outdoorového programu lze prezentovat a rozvíjet řadu dovedností, které mají zásadní vliv na kvalitu manažerské práce. Znalost a… |
Popis kurzu Cílem tohoto praktického workshopu je naučit se rozlišovat mezi poradou jako nástrojem spolupráce a pouhým předáváním informací. Seznámíte… |
Popis kurzu Kurz se zabývá problematikou klíčových zákazníků a péčí o ně. S oblibou se říká, že není ani tak těžké zákazníka získat, jako si jej udržet… |
CÍLE * seznámení posluchačů s reálnými a aktuálními případy ze soudních síní * přiblížení nejčastějších rizik a podvodů spojených s… |
Osnova kurzu: * Přehled syntaktických pravidel, která určují, co se ve vzorci může objevit * Názvy a jejich využití ve vzorcích při… |
Discovering Your Leadership Voice Leaders inspire followership in others. Whether speaking conversationally or presenting before a group, a powerful… |
Effective Leadership through Coaching The most successful leaders recognize that their success depends upon the success of those they lead. Enabling… |
Cíl kurzu: Naučit se úspěšně prodat sebe, své výrobky či služby Zbavit se nervozity a strachu z prodeje Pochopit potřeby a hodnoty zákazníků a… |
Cíl kurzu: Poznat co to je vyjednávání a kdy má smysl vyjednávat Dokázat zvládnout přípravu na vyjednávání Seznámit se s možnými strategiemi pro… |