V kurze predstavíme štyri svety zákazníckej orientácie. Účastníci si osvoja zákaznícku orientáciu nie len ako vľúdnosť k zákazníkovi, ale aj omnoho… |
Průvodce direktivním stylem vedení na příkladu oddělení back office. Manažer Jirka společně s mentorem Pavlem vás provedou těmito lekcemi: 1. … |
Potkali jste se situací, kdy slyšíte otázku a nerozumíte jí? Nebo jste položili otázku a nemáte korektní odpověď? Stává se Vám, že se k Vám… |
Účastník tréninku uvědomí si specifika řešení konfliktů na dálku oproti setkání tváří v tvář, naučí se, jak pracovat s emocemi vlastními i… |
Účastník tréninku pochopí, proč je důležité upravit svůj obchodní mindset a aktivity, natrénuje, jak se správně ptát a identifikovat potřebu… |
OCHUTNEJTE Spirálu kouče a vydejte se na cestu celoživotního vzdělávání – ukázka našeho koučovacícho výcviku První spirály kouče ZDARMA. Ukázka je… |
OCHUTNEJTE Spirálu kouče a vydejte se na cestu celoživotního vzdělávání – ukázka našeho koučovacícho výcviku První spirály kouče ZDARMA. Ukázka je… |
Máte pocit, že námitky jsou špatné? Pak se mýlíte, protože od zákazníka dostáváte zpětnou vazbu, se kterou se dá pracovat. Námitka je totiž naopak… |
Sociální kompetence je vedle odborných znalostí a znalostí metod klíčovou kvalifikací úspěšné spolupráce s externími klienty stejně jako i s kolegy… |
Prezentace patří k častým profesionálním aktivitám a jejich důkladná příprava, správná organizace a efektivní provedení náleží k nejdůležitějším… |
Kurz je vytvořen na míru potřebám pracovníků firemní zákaznické podpory, helpdesků, call-center a reklamačních oddělení, kteří musí běžně řešit… |
Program vychází z myšlenky, že manažer dosahuje výsledků prostřednictvím druhých lidí. Proto je efektivita týmu klíčovým předpokladem výkonnosti, a to… |
Koncept work-life balance je založen na požadavku rovnováhy mezi osobním a pracovním životem. Kurz je určen jednak pro zaměstnance, kterým nabízí… |
Kurz je určen začínajícím manažerům, kteří ocení techniky a dovednosti nezbytné k přechodu od spolupráce s kolegy k jejich vedení a motivování. Co se… |
Kurz je zaměřen na efektivní řízení týmu a jeho zdokonalování, dále na zkvalitnění komunikace mezi spolupracovníky a zvyšování motivace k jejich… |
Sdělovat názory, výsledky i hodnocení je pro lepší výkony důležité. Ne vždy je ale tato komunikace oboustranně příjemná. Jak citlivě sdělit, když se… |
Každý z nás někdy zažil situaci, že se zachoval jinak než by si přál. Najednou jsme v situaci, ve které říkáme slova, která nedokážeme vzít zpátky… |
Komu je školení určeno Manažerům, kteří chtějí úspěšné vést, motivovat a rozvíjet ostatní. Těm, kdo chtějí rozvíjet sami sebe v profesní i osobní… |
Popis kurzu Cílem praktického workshopu je získat celkový kontext, co můžete jako manažer/leader udělat pro to, abyste měli výkonnou a angažovanou… |
Popis kurzu Kurz se zabývá problematikou klíčových zákazníků a péčí o ně. S oblibou se říká, že není ani tak těžké zákazníka získat, jako si jej udržet… |
Description Team leadership and team dynamics This course focuses on building strong and synergistic teams through effective team leadership… |
Popis kurzu Komunikace je klíčovým prvkem v každé profesní roli. Bez ohledu na to, zda se snažíte zlepšit naslouchání, argumentaci nebo vedení… |
Program kurzu: * Seznámení s pojmem umělé inteligence (AI) - Co to je umělá inteligence - Stručný popis principů fungování… |
Výběr z témat kurzu: * zdroje informací o úpravě dokumentů, jejich dostupnost a (ne)závaznost * rozložení textu na stránce, úprava adres,… |
Vedete lidi? Pak děláte jednu z nejkrásnějších a zároveň nejobtížnějších pozic ve firmě. Tři workshopy Manažerské triády – Role, Lidi, Výkon se… |
Zajímá Vás, jak měřit a rozvíjet motivaci svou a svých kolegů? Hledáte praktický nástroj, který dokáže kvantifikovat motivaci? Chcete srozumitelně… |
Obsah kurzu Určeno pro začínající mistry nebo parťáky, kterým je vzhledem k jejich solidní technické odbornosti nově svěřeno částečné nebo plné vedení… |
Obsah kurzu Motto: „Pokud ze sebe uděláme ovci, vlci nás sežerou.“ Monopolní či dominantní dodavatel často bývá noční můrou nákupčích. Protože si je… |
Constructive Conflict Management In this course, students will learn to recognize the warning signs that precede quarrels and how to mitigate their… |
Contemporary Leadership in a Complex World Leading others requires building credibility, communicating effectively, developing trust, making… |
Cíl kurzu: Naučit se motivovat a vést podřízené ve výrobním provozu Rozvinout schopnost řídit týmy ke kvalitním výsledkům Vysvětlit užití… |
GARANTUJEME, že se při objednávce již 2 a více účastníků na vybraný termín školení uskuteční. Cíl kurzu: Dokázat se prosadit Posílit vlastní… |
Webinář se zaměří na komunikace a její úskalí: Co je to násilí v komunikaci, jak ho identifikovat? Technika nenásilné komunikace – 4P… |
Nabídneme možnost dozvědět se více a zamyslet se na tématy: Fáze stresu, stresory a léčitelé stresu, copingové strategie Syndrom vyhoření… |
Chcete umět vést skupinové diskuse tak, aby byly efektivní, držely se tématu a směřovaly k užitečným výstupům? Absolvujte třídenní kurz Ucelený základ… |
Chcete umět vést skupinové diskuse tak, aby byly efektivní, držely se tématu a směřovaly k užitečným výstupům? Absolvujte třídenní kurz Ucelený základ… |
Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Popis kurzu Nezřídka se ocitáme v situacích, kdy nás komunikace dostává do slepé uličky. Naučte se pravidla úspěšné komunikace, abyste nemuseli… |
Kdy jste nejšťastnější? Co vás skutečně motivuje? Úspěch, peníze, kariéra... nebo radost, zábava a seberealizace? A proč těch nejlepších výkonů… |
Popis kurzu Jedná se o zážitkový a interaktivní seminář směřující ke změně postoje, pochopení sebe sama a svých vlastních strategií zvládání stresu.… |
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši… |
OBCHODNÍ A MANAŽERSKÁ KOMUNIKACE S CIZINCI Cíle kurzu • Naučíte se, jak efektivně aplikovat různé prodejní techniky v různých kulturách • Pochopíte… |
- pomoc a podpora konzultanta před konkrétním jednáním či vyjednáváním Individuální příprava před (obchodním) jednáním a vyjednáváním Čeká vás… |
Kurz „Manažment zmeny“ pomáha účastníkom pochopiť procesy zmien a ponúka praktické nástroje na ich úspešné riadenie v organizácii. Na kurze sa… |
Kurz „Manažment zmeny“ pomáha účastníkom pochopiť procesy zmien a ponúka praktické nástroje na ich úspešné riadenie v organizácii. Na kurze sa… |
Rozpoznejte správného kandidáta a získejte ho pro svou společnost Situace na pracovním trhu se za posledních pár let dramaticky změnila. Lidé se už… |
Položte základy své vlastní manažerské strategie, na nichž budete dál stavět Někdo je rozeným vůdcem, jiný bojuje s nejistotou. Nikdo není perfektním… |
Cíle kurzu Zlepšíte své komunikační dovednosti, které jsou klíčové pro úspěšné zvládání manažerské role. Naučíte se efektivněji delegovat, lépe… |
Cíle kurzu Praktické tipy pro práci s finančními výkazy, analýzami a ukazateli k okamžitému využití ve vaší praxi. Rozhodně do detailu projdeme firmy… |