Kurzy na míru

Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 17011721 - chcete vidět všech 45292 kurzů zaregistrujte se
Určeno pro recepční v hotelech všech kategorií. Cíl: * Osvojit si základní techniky komunikace * Naučit se zvládat stresové situace profesionálním…
OBSAH Co očekává od „dobré recepční“ úspěšná firma * co o firmě vypovídá recepční * recepce jako služba firmě a zákazníkům * klíčové role recepční (…
Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace v komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat věcnost a…
Určeno pro pracovníky, kteří řeší užití autorských děl a uměleckých výkonů, zejména uzavírání licenčních smluv s autory a výkonnými umělci, nebo…
Určeno pro manažery, kteří potřebují umět správně zdůvodnit své požadavky na firemní rozpočet a chtějí být argumentačně rovnocenným partnerem pro…
Určeno pro pracovníky oddělení telefonického vymáhání pohledávek. Cíl: * Zvýšit efektivitu vymáhání pohledávek * Naučit se úspěšně odolávat…
Určeno pro pracovníky útvarů logistiky, nákupu, zásobování. Cíl: Zvýšení kvality procesů nákupu, dodávek a dodavatelských vztahů. Obsah: * Výběr…
Facility Management je moderním oborem, který ve vyspělých zemích začíná významně vstupovat do systémů řízení středních a velkých společností.…
Obsah: * Působnost inspekce práce v kontrole dodržování pracovněprávních předpisů, včetně předpisů o BOZP u zaměstnavatelů * Skutkové podstaty…
Určeno pro všechny manažery a vedoucí projektů nezávisle na oboru působení, kteří teprve nedávno nastoupili na manažerskou pozici a chtějí si upevnit…
Obsah: * Zákonná úprava inventarizací * Charakteristika inventarizace a inventur * Etapy inventarizace * Způsob oceňování inventarizovaného majetku a…
Určeno pro pracovníky klientského servisu, obchodníky a všechny, kteří řeší stížnosti a reklamace klientů. Cíl: * Využít stížnost a reklamaci k…
Vedení hodnotících rozhovorů je základní manažerskou technikou. Cílem je, aby podřízený po absolvování rozhovoru neztratil svoji motivaci, naopak, aby…
Obsah: * Způsoby vymáhání pohledávek: * Nalézací řízení před soudem * Rozhodčí řízení * Exekuce * Veřejné dražby * Konkurz/insolvence * Zvláštní…
Česká vs. indická kultura/Česká vs. japonská kultura • České vs. indické/japonské kulturní hodnoty • nutné historické, geografické a ekonomické…
Obsah: * Základní principy týmové spolupráce * Týmové způsobilosti * Úvod do teorie osobnosti, ze které vychází metodika týmových rolí (transakční…
Cíl: * Naučit se pracovat s metodikou dotazníku MBTI * Naučit se využívat dotazníku v podnikové praxi * Sebepoznání Obsah: * Úvod do teorie…
Cíl: * Zvládnout nároky komunikace v oblasti personalistiky * Posílit schopnosti prezentovat * Naučit se vyjednávat a argumentovat * Zvládnout…
Obsah: * Ukazatele klíčového zákazníka (výkazy, rozdělení, Paretovo pravidlo) * Sestavení business planu pro zákazníka/resellera - motivace…
Obsah: * Přehled právních předpisů vztahujících se k práci mzdové účetní * Agenda spojená s přijetím zaměstnance podle formy pracovněprávního vztahu…
Obsah: * Podpora výzkumu a vývoje adresná a plošná * Co je to výzkum a vývoj * Jak poznáme zda jde o výzkum a vývoj * Výklad prvku novosti * Manuály…