Je pro vás vystoupení na veřejnosti noční můrou? Obáváte se prezentací, vystoupení na poradě, před nadřízenými nebo při zkoušce? Stresuje vás mluvit… |
CÍL Získat či zdokonalit praktické dovednosti pro předvedení přesvědčivé prezentace a efektivního vystoupení před auditoriem, posílit statut a jistotu… |
KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE - PR A KRIZOVÁ KOMUNIKACE, MEDIÁLNÍ TRÉNINK - než se rozsvítí červené světlo; příprava na vystoupení v médiích, simulace… |
Kam dát a kam nedat čárku, jak je to s velkými písmeny, je „by jste" správně? Říká Váš text opravdu to, co chcete, aby říkal? A říká to dostatečně… |
Trénink pro anglicky mluvící posluchače (většinou pro nerodilé mluvčí, kteří v angličtině prezentují, komunikují, vystupují na veřejnosti či v médiích)… |
Telefonická komunikace je důležitou součástí prodeje, péče o klienty i vizitka firmy. Potřebujete prodávat po telefonu nebo oslovit "studené… |
Efektivní telefonická komunikace v obchodě je důležitou součástí prodeje a marketingu a konkurenční výhodou. Umět dobře telefonovat neznamená jen… |
Zásady a nástroje účinného politického marketingu a managementu, volební kampaně, volby do evropského parlamentu, volby do krajských zastupitelství… |
URČENO Kurz je určen všem, kdo komunikují s klienty po telefonu a pro všechny, kteří ve své práci potřebují znát pravidla pravopisu, naučit se vhodně… |
PRAKTICKÝ TRÉNINK PRÁCE S HLASEM A MLUVENÉHO PROJEVU - opravdová RÉTORIKA! Komunikace je základem všech jednání a lépe v ní uspěje ten, kdo umí díky… |
1 denní seminář - zvládání emocí a emoční kompetence. Komu je EMOČNÍ TRÉNINK určen? Je určen všem, co se chtějí víc vyznat ve své vlastní osobnosti… |
AKREDITOVANÝ KURZ MŠMT Chcete působit přirozeně, jistě a věrohodně? Umíte dobře mluvit a vystupovat? Je úroveň vaší komunikace na úrovni, tzn… |
Jak se starat o hlas, jak s ním pracovat a zároveň jej chránit, aby nám tento pracovní nástroj dobře sloužil? Kultivovaný mluvený projev a práce s… |
AKREDITOVANÝ KURZ MŠMT Lidský hlas je přirozený komunikační prostředek, který komplexně vypovídá o člověku, jeho osobnosti, fyzických dispozicích… |
ANOTACE Kurz pro začínající novináře a redaktory, kteří vytvářejí firemní časopis nebo obecní periodikum, newsletter, zpravodaj či věstník. Seznámí se… |
OBCHODOVÁNÍ A KOMUNIKACE S ČÍŇANY, JAPONCI, KOREJCI - multikultura, jednání a komunikace s cizinci Obchodujete s Čínou, Japonskem, Koreou… |
AKREDITOVANÝ KURZ MŠMT Jak pracovat s hlasem - rétorika a hlasová výchova pro pedagogy - můj hlas, můj pracovní nástroj Pedagogové, lektoři… |
Tento kurz je postaven na zkušenostech s desítkami manažerů, se kterými lektor - autor tréninku - řešil obtížné situace při jednání s kolegy a… |
Efektivní vnitrofiremní komunikace jako základ úspěchu organizace CÍL Absolventi tréninku budou mít základní přehled o možnostech využití a nástrojích… |
Co vlastně zákazníci chtějí? Jak je správně oslovit a neprodávat jen cenou? Akvizice, psychologie zákazníka, význam ceny, jak nabízíme, vliv myšlení… |
Telefonická komunikace je důležitou součástí péče o klienty, prodeje a vizitka firmy. Telefonujete s klienty a reprezentujete svoji společnost a při… |