Pracovní seminář k problematice: - provádění zahraničního obchodu se zbožím a službami (vnitrounijní i mimounijní obchod) se zaměřením na uplatňování… |
MS PowerPoint, MS Publisher, online nástroje zdarma. Účastníci kurzu by měli mít funkční Google účet (kvůli přihlašování do aplikací, které jsou… |
Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 3 – 5 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu Obchodní zástupce základní obchodní dovednosti. Bude umět… |
® INDIVIDUÁLNÍ VÝUKA, TRÉNINK A KONZULTACE Individuální výuka, poradenství a konzultace jsou nejefektivnější formou práce lektora s… |
3 MODULOVÝ TRÉNINK PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÉ KOMUNIKACE PRO CALL CENTRA, ZÁKAZNICKÝ SERVIS, KLIENTSKÉ LINKY Jak vám mohu pomocííí? Tak tohle jistě… |
Obsah kurzu Motto: „V komunikaci většinou nejde jen o to, co říkáme, ale jak to říkáme.“ Řeč těla (tón hlasu, postoj, gesta aj.) má velký vliv. Je… |
Obsah kurzu Tento trénink nabízíme jako cyklus dvoudenních seminářů za zvýhodněnou cenu. Zakoupením tohoto cyklu získáte účast na seminářích: CENOVÉ… |
Pracovní seminář k problematice: - provádění zahraničního obchodu se zbožím a službami (vnitrounijní i mimounijní obchod) se zaměřením na uplatňování… |
Obsah vzdělávacího programu:Obecně k syndromu vyhoření, příznaky, specifika 1) potřeby jednotlivce versus potřeby kolektivu2) hodnoty a motivace jako… |
Certifikovaný rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro manažerskou činnost na pozici samostatného pracovníka obchodu a… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Určeno všem, kteří se chtějí ucházet o práci prodavače. Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu… |
Komunikační dovednosti a schopnost přesvědčovat jsou zcela zásadní pro manažery a obchodníky. Záleží vám na kvalitě vaší komunikace? Chcete působit na… |
Je pro vás vystoupení na veřejnosti noční můrou? Obáváte se prezentací, vystoupení na poradě, před nadřízenými nebo při zkoušce? Stresuje vás mluvit… |
Obsah kurzu Motto: „Pokud ze sebe uděláme ovci, vlci nás sežerou.“ Vyjednávání se zákazníky řádově většími, než jsme my sami často vedou k porážce… |
Obsah kurzu Tento kurz nabízíme jako cyklus dvou seminářů za zvýhodněnou cenu. Zakoupením tohoto cyklus získáte účast na seminářích: 1. Obchodní… |
Jak je možné, že věříme lhářům i tomu, co se nikdy nestalo? Umí se náš mozek bránit stresu? Nejen na tyto otázky získáte na semináři odpověď. Dozvíte… |
Seminář k problematice provádění celního řízení a uvádění údajů do celních prohlášení, kterými je navrhováno propuštění zboží do jednotlivých celních… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
CÍL Získat či zdokonalit praktické dovednosti pro předvedení přesvědčivé prezentace a efektivního vystoupení před auditoriem, posílit statut a jistotu… |
Kam dát a kam nedat čárku, jak je to s velkými písmeny, je „by jste" správně? Říká Váš text opravdu to, co chcete, aby říkal? A říká to dostatečně… |
Obsah kurzu Určeno pro zaměstnance ministerstev, územně samosprávných celků, nemocnic, pojišťoven, vysokých škol a výzkumných ústavů. Cílem semináře je… |
Obsah kurzu Určeno pro: Všechny, kteří se chtějí podívat na rozmanitost lidských povah a projevů a lépe tak pochopit jednání lidí, se kterými přicházejí… |
Seminář k problematice provádění celního řízení a uvádění údajů do celních prohlášení, kterými je navrhováno propuštění zboží do jednotlivých celních… |
Významný prvek při práci s klientem, zákazníkem či občanem, a je jedno zda na úřadě nebo ve společnosti, je vystupování zaměstnance, úředníka. Forma… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Telefonická komunikace je důležitou součástí prodeje, péče o klienty i vizitka firmy. Potřebujete prodávat po telefonu nebo oslovit "studené… |
Efektivní telefonická komunikace v obchodě je důležitou součástí prodeje a marketingu a konkurenční výhodou. Umět dobře telefonovat neznamená jen… |
Obsah kurzu Určeno pro ty, kteří chtějí dosahovat lepších výsledků v každodenním vyjednávání, v soukromém i pracovním životě. Cílem kurzu je porozumět… |
Obsah kurzu Určeno pro celní deklaranty, dovozce a vývozce zboží, pracovníky poradenských firem. Cíl:Seminář je zaměřen na problematiku prokazování a… |
Obsah vzdělávacího programu:Obecně k syndromu vyhoření, příznaky, specifika 1) potřeby jednotlivce versus potřeby kolektivu2) hodnoty a motivace jako… |
Máte pocit, že už jste vyzkoušeli všechno a přesto se vám nedaří vést úspěšně jednání s klienty, kolegy, nebo vašimi partnery? Zdá se vám, že lidé… |
Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 3 – 5 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu Obchodní zástupce základní obchodní dovednosti. Bude umět… |
PRAKTICKÝ TRÉNINK PRÁCE S HLASEM A MLUVENÉHO PROJEVU - opravdová RÉTORIKA! Komunikace je základem všech jednání a lépe v ní uspěje ten, kdo umí díky… |
Telefonická komunikace je důležitou součástí péče o klienty, prodeje a vizitka firmy. Telefonujete s klienty a reprezentujete svoji společnost? … |
Obsah kurzu Určeno pro pracovníky realizující dovozy a vývozy zboží příp. celní deklaranty, kteří potřebují získat informace o souvislostech celních… |
Obsah kurzu „Mezi neodmyslitelné trendy komunikace patří obsahový marketing. Podle průzkumu organizace eMarketer je dnes obsahový marketing nejvyšší… |
Komunikace je velkou součástí našeho života a dost významně se podílí na naší kvalitě života, protože ovlivňuje naše vztahy a interakci s druhými, ať… |
Cíle školení: Pro koho je kurz určen: Obsah školení: Komunikační dovednosti manažera Efektivní vedení týmu Vedení a motivace spolupracovníků Závěr školení: … |
Certifikovaný rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro manažerskou činnost na pozici samostatného pracovníka obchodu a… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Určeno všem, kteří se chtějí ucházet o práci prodavače. Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu… |
OBCHODOVÁNÍ A KOMUNIKACE S ČÍŇANY, JAPONCI, KOREJCI - multikultura, jednání a komunikace s cizinci Obchodujete s Čínou, Japonskem, Koreou… |
Obsah kurzu Určeno pro: Obchodníky, obchodně – technické zástupce, obchodní reprezentanty a další zájemce, kteří jsou zodpovědní rozvíjení obchodní… |
Obsah kurzu Moto kurzu: „Pokud ze sebe uděláme ovci, vlci nás sežerou.“ Vyjednávání se zákazníky řádově většími, než je ta naše, často vedou k porážce… |
Komentář k ustanovením zákona týkajících se intrakomunitárních dodávek zboží a služeb, u každého případu vysvětlení místa plnění, povinnosti přiznat… |
Komentář k ustanovením zákona týkajících se intrakomunitárních dodávek zboží a služeb, u každého případu vysvětlení místa plnění, povinnosti přiznat… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |