Obchod a prodejní dovednosti

Všechny kurzy
Upřesnit
Zvolit jazykovou školu
Vybrané: vše v

Výpis jazykových kurzů na míru

Výpis 401450 - chcete vidět všech 75236 kurzů zaregistrujte se
Pracovní seminář k problematice: - provádění zahraničního obchodu se zbožím a službami (vnitrounijní i mimounijní obchod) se zaměřením na uplatňování…
MS PowerPoint, MS Publisher, online nástroje zdarma. Účastníci kurzu by měli mít funkční Google účet (kvůli přihlašování do aplikací, které jsou…
Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 3 – 5 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané…
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu Obchodní zástupce základní obchodní dovednosti. Bude umět…
 ®     INDIVIDUÁLNÍ VÝUKA, TRÉNINK  A KONZULTACE     Individuální výuka, poradenství a konzultace jsou nejefektivnější formou práce lektora s…
3 MODULOVÝ TRÉNINK PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÉ KOMUNIKACE PRO CALL CENTRA, ZÁKAZNICKÝ SERVIS, KLIENTSKÉ LINKY Jak vám mohu pomocííí?  Tak tohle jistě…
Obsah kurzu Motto: „V komunikaci většinou nejde jen o to, co říkáme, ale jak to říkáme.“  Řeč těla (tón hlasu, postoj, gesta aj.) má velký vliv. Je…
Obsah kurzu Tento trénink nabízíme jako cyklus dvoudenních seminářů za zvýhodněnou cenu. Zakoupením tohoto cyklu získáte účast na seminářích: CENOVÉ…
Pracovní seminář k problematice: - provádění zahraničního obchodu se zbožím a službami (vnitrounijní i mimounijní obchod) se zaměřením na uplatňování…
Obsah vzdělávacího programu:Obecně k syndromu vyhoření, příznaky, specifika 1) potřeby jednotlivce versus potřeby kolektivu2) hodnoty a motivace jako…
Certifikovaný rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro manažerskou činnost na pozici samostatného pracovníka obchodu a…
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Určeno všem, kteří se chtějí ucházet o práci prodavače. Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu…
Komunikační dovednosti a schopnost přesvědčovat jsou zcela zásadní pro manažery a obchodníky. Záleží vám na kvalitě vaší komunikace? Chcete působit na…
Je pro vás vystoupení na veřejnosti noční můrou?  Obáváte se prezentací, vystoupení na poradě, před nadřízenými nebo při zkoušce?  Stresuje vás mluvit…
Obsah kurzu Motto: „Pokud ze sebe uděláme ovci, vlci nás sežerou.“ Vyjednávání se zákazníky řádově většími, než jsme my sami často vedou k porážce…
Obsah kurzu Tento kurz nabízíme jako cyklus dvou seminářů za zvýhodněnou cenu. Zakoupením tohoto cyklus získáte účast na seminářích: 1. Obchodní…
Jak je možné, že věříme lhářům i tomu, co se nikdy nestalo? Umí se náš mozek bránit stresu? Nejen na tyto otázky získáte na semináři odpověď. Dozvíte…
Seminář k problematice provádění celního řízení a uvádění údajů do celních prohlášení, kterými je navrhováno propuštění zboží do jednotlivých celních…
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané…
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího…
CÍL Získat či zdokonalit praktické dovednosti pro předvedení přesvědčivé prezentace a efektivního vystoupení před auditoriem, posílit statut a jistotu…
Kam dát a kam nedat čárku, jak je to s velkými písmeny, je „by jste" správně? Říká Váš text opravdu to, co chcete, aby říkal? A říká to dostatečně…
Obsah kurzu Určeno pro zaměstnance ministerstev, územně samosprávných celků, nemocnic, pojišťoven, vysokých škol a výzkumných ústavů. Cílem semináře je…
Obsah kurzu Určeno pro: Všechny, kteří se chtějí podívat na rozmanitost lidských povah a projevů a lépe tak pochopit jednání lidí, se kterými přicházejí…
Seminář k problematice provádění celního řízení a uvádění údajů do celních prohlášení, kterými je navrhováno propuštění zboží do jednotlivých celních…
Významný prvek při práci s klientem, zákazníkem či občanem, a je jedno zda na úřadě nebo ve společnosti, je vystupování zaměstnance, úředníka. Forma…
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané…
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího…
Telefonická komunikace je důležitou součástí prodeje, péče o klienty i vizitka firmy. Potřebujete prodávat po telefonu nebo oslovit "studené…
Efektivní telefonická komunikace v obchodě je důležitou součástí prodeje a marketingu a konkurenční výhodou. Umět dobře telefonovat neznamená jen…
Obsah kurzu Určeno pro ty, kteří chtějí dosahovat lepších výsledků v každodenním vyjednávání, v soukromém i pracovním životě. Cílem kurzu je porozumět…
Obsah kurzu Určeno pro celní deklaranty, dovozce a vývozce zboží, pracovníky poradenských firem. Cíl:Seminář je zaměřen na problematiku prokazování a…
Obsah vzdělávacího programu:Obecně k syndromu vyhoření, příznaky, specifika 1) potřeby jednotlivce versus potřeby kolektivu2) hodnoty a motivace jako…
Máte pocit, že už jste vyzkoušeli všechno a přesto se vám nedaří vést úspěšně jednání s klienty, kolegy, nebo vašimi partnery? Zdá se vám, že lidé…
Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 3 – 5 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané…
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu Obchodní zástupce základní obchodní dovednosti. Bude umět…
PRAKTICKÝ TRÉNINK PRÁCE S HLASEM A MLUVENÉHO PROJEVU - opravdová RÉTORIKA! Komunikace je základem všech jednání a lépe v ní uspěje ten, kdo umí díky…
Telefonická komunikace je důležitou součástí péče o klienty, prodeje a vizitka firmy. Telefonujete s klienty a reprezentujete svoji společnost? …
Obsah kurzu Určeno pro pracovníky realizující dovozy a vývozy zboží příp. celní deklaranty, kteří potřebují získat informace o souvislostech celních…
Obsah kurzu „Mezi neodmyslitelné trendy komunikace patří obsahový marketing. Podle průzkumu organizace eMarketer je dnes obsahový marketing nejvyšší…
Komunikace je velkou součástí našeho života a dost významně se podílí na naší kvalitě života, protože ovlivňuje naše vztahy a interakci s druhými, ať…
Cíle školení: Pro koho je kurz určen: Obsah školení: Komunikační dovednosti manažera Efektivní vedení týmu Vedení a motivace spolupracovníků Závěr školení: …
Certifikovaný rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro manažerskou činnost na pozici samostatného pracovníka obchodu a…
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Určeno všem, kteří se chtějí ucházet o práci prodavače. Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu…
OBCHODOVÁNÍ A KOMUNIKACE S ČÍŇANY, JAPONCI, KOREJCI - multikultura, jednání a komunikace s cizinci Obchodujete s Čínou, Japonskem, Koreou…
Obsah kurzu Určeno pro:  Obchodníky, obchodně – technické zástupce, obchodní reprezentanty a další zájemce, kteří jsou zodpovědní rozvíjení obchodní…
Obsah kurzu Moto kurzu: „Pokud ze sebe uděláme ovci, vlci nás sežerou.“   Vyjednávání se zákazníky řádově většími, než je ta naše, často vedou k porážce…
Komentář k ustanovením zákona týkajících se intrakomunitárních dodávek zboží a služeb, u každého případu vysvětlení místa plnění, povinnosti přiznat…
Komentář k ustanovením zákona týkajících se intrakomunitárních dodávek zboží a služeb, u každého případu vysvětlení místa plnění, povinnosti přiznat…
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané…