Obchod a prodejní dovednosti

Všechny kurzy
Upřesnit
Zvolit jazykovou školu
Vybrané: vše v

Výpis jazykových kurzů na míru

Výpis 401450 - chcete vidět všech 74098 kurzů zaregistrujte se
Tento seminář je určen každému, kdo chce zlepšit své komunikační dovednosti v osobním i pracovním životě, včetně jednání s klienty a zákazníky. …
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané…
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího…
Komunikační dovednosti a schopnost přesvědčovat jsou zcela zásadní pro manažery a obchodníky. Záleží vám na kvalitě vaší komunikace? Chcete působit na…
Je pro vás vystoupení na veřejnosti noční můrou?  Obáváte se prezentací, vystoupení na poradě, před nadřízenými nebo při zkoušce?  Stresuje vás mluvit…
Obsah kurzu Určeno pro:  Obchodníky, obchodně – technické zástupce, obchodní reprezentanty a další zájemce, kteří jsou zodpovědní rozvíjení obchodní…
Obsah kurzu Moto kurzu: „Pokud ze sebe uděláme ovci, vlci nás sežerou.“   Vyjednávání se zákazníky řádově většími, než je ta naše, často vedou k porážce…
Představte si tým složený z osobností s diametrálně odlišnými přístupy, které musí spolupracovat na dosažení společných cílů. Teoreticky by to mělo…
„Nemám čas!“ „Nestíhám!“ „Kéž by měl den více hodin!“ Také máte pocit, že je čas spíše vaším nepřítelem než spojencem? Tento jednodenní seminář vás…
Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 3 – 5 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané…
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího…
CÍL Získat či zdokonalit praktické dovednosti pro předvedení přesvědčivé prezentace a efektivního vystoupení před auditoriem, posílit statut a jistotu…
Kam dát a kam nedat čárku, jak je to s velkými písmeny, je „by jste" správně? Říká Váš text opravdu to, co chcete, aby říkal? A říká to dostatečně…
Obsah kurzu Cíl: Pracovní seminář s cílem zopakovat a aktualizovat teoretické poznatky z oblasti logistiky námořních přeprav s příklady jejich využití v…
Obsah kurzu Určeno pro:  Obchodníky, obchodně – technické zástupce, obchodní reprezentanty atd., kteří jsou zodpovědní za rozvoj obchodní spolupráce se…
RÉTORIKA PRO LÍDRY DVOUDENNÍ intenzivní kurz mluveného slova pro manažery a obchodníky Proměňte svůj hlas v nástroj vašeho úspěchu. Stane se z vás…
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní…
Telefonická komunikace je důležitou součástí prodeje, péče o klienty i vizitka firmy. Potřebujete prodávat po telefonu nebo oslovit "studené…
Efektivní telefonická komunikace v obchodě je důležitou součástí prodeje a marketingu a konkurenční výhodou. Umět dobře telefonovat neznamená jen…
Obsah kurzu Chtěli byste lépe rozumět lidem kolem sebe a efektivněji je ovlivňovat? Osobnostní typologie MBTI vám umožní porozumět tomu, jak různí lidé…
Obsah kurzu Určeno pro manažery, obchodníky, pracovníky klientského servisu, reklamačních oddělení a každého, kdo se při řešení pracovních povinností…
Cítíte se být ohroženi stresem a vyhořením? Potýkáte se s množstvím úkolů a náročných situací a stále častěji máte pocit, že „takhle už to prostě dál…
Pracovní seminář k problematice uplatňování DPH při dovozu a vývozu zboží ve vazbě na aplikaci celních předpisů aktuálně pro rok 2024. Určeno: Seminář…
PRAKTICKÝ TRÉNINK PRÁCE S HLASEM A MLUVENÉHO PROJEVU - opravdová RÉTORIKA! Komunikace je základem všech jednání a lépe v ní uspěje ten, kdo umí díky…
OBCHODOVÁNÍ A KOMUNIKACE S ČÍŇANY, JAPONCI, KOREJCI - multikultura, jednání a komunikace s cizinci Obchodujete s Čínou, Japonskem, Koreou…
Obsah kurzu Kurz je zaměřen na zlepšení marketingových a obchodních dovedností, které jsou pro úspěch v obchodě nezbytné. Účastníci se naučí, jak…
Obsah kurzu Moto kurzu: „Od podavače k prodavači.“  Určeno pro:  Prodavače, prodejce, vedoucí prodejen, regionální manažery v maloobchodě.  Cíl: Seznámit…
Pracovní seminář k problematice uplatňování DPH při dovozu a vývozu zboží ve vazbě na aplikaci celních předpisů aktuálně pro rok 2025 Určeno: Seminář je…
Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s…
Co vlastně zákazníci chtějí? Jak je správně oslovit a neprodávat jen cenou? Akvizice, psychologie zákazníka, význam ceny, jak nabízíme, vliv myšlení…
Telefonická komunikace je důležitou součástí péče o klienty, prodeje a vizitka firmy. Telefonujete s klienty a reprezentujete svoji společnost a při…
Obsah kurzu Pro koho: Obchodní zástupce, manažery pro klíčové zákazníky, prodejce a vyjednavače, kteří vyjednávají nebo chtějí vyjednávat s velkými…
Obsah kurzu Určeno pro:  Kurz je určen pro ty, kteří již znají základy asertivního způsobu komunikace a cítí potřebu dalšího zdokonalení ve využívání…
Pokračující kurz pro ty, kteří se chtějí v péči o oči posunout dál. Náplní kurzu je intenzivní výuka rozšiřujících očních cviků a technik, které…
Efektivně pracovat neznamená dělat víc. Znamená to dělat správné věci. V práci je vždycky víc úkolů než času. Školení je určeno pro všechny, kdo se…
Obsah kurzu Prezentování online může být výzvou, ale s vhodnými technikami můžete své vystoupení proměnit v nezapomenutelný zážitek. Naučte se, jak…
Obsah kurzu Určeno pro pracovníky, kteří v rámci své profese uzavírají smlouvy v obchodních vztazích. Kurz vedený JUDr. Tomášem Ptáčkem se zaměřuje na…
Cíl webináře: Webinář reaguje na nástup umělé inteligence (AI) do různých oborů podnikání. V tomto případě jde o profesi finančního a mzdového…
Vyjednávání ovlivňuje všechny aspekty našich životů. Vyjednáváme v obchodě, v práci, se svými přáteli, rodinnými příslušníky, sousedy. Přesto většina…
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří již mají s vyjednáváním zkušenosti, ale potřebují se v něm dále zdokonalovat. Cílem je získat znalosti a návyky…
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní…
Tento seminář je určen každému, kdo chce zlepšit své komunikační dovednosti v osobním i pracovním životě, včetně jednání s klienty a zákazníky. …
Program semináře: Asertivita je klíčová dovednost, která umožňuje jasně a sebevědomě vyjadřovat své názory, potřeby a hranice, aniž by docházelo ke…
Cílem semináře je objasnit podstatu asertivního jednání, zmapovat a zvládnout vlastní asertivní styl jednání, zdokonalit schopnost lépe hájit a…
Seminář je určen celním deklarantům, dovozcům a vývozcům zboží, pracovníkům poradenských firem. Seminář je účelově zaměřen na problematiku prokazování…
Cílem kurzu je představit hlavní principy efektivní stylizace textu se zvláštním zřetelem k úřední a obchodní praxi. Vychází z přesvědčení, že při…
Seminář je určen pro asistentky a sekretářky, které chtějí zlepšit své dovednosti v oblasti komunikace, etikety a profesionálního servisu. Pod vedením…
Seminář je určen celním deklarantům, dovozcům a vývozcům zboží, pracovníkům poradenských firem. Seminář je účelově zaměřen na problematiku prokazování…
Cílem kurzu je představit hlavní principy efektivní stylizace textu se zvláštním zřetelem k úřední a obchodní praxi. Vychází z přesvědčení, že při…
Cítíte se být ohroženi stresem a vyhořením? Potýkáte se s množstvím úkolů a náročných situací a stále častěji máte pocit, že „takhle už to prostě dál…