Program kurzu: * Rekapitulace kontingenčních tabulek * Výpočty v kontingenční tabulce: - Funkce podrobně - Způsob… |
Na kurzu se účastníci naučí: * Rozpoznat svůj osobní styl vedení a efektivně ho rozvíjet * Inspirovat a motivovat tým k dosažení… |
BA03 - Writing Effective Business Cases Learn the steps to effective business case development and support your strategic business recommendations… |
BA05 - Process Modeling Using BPMN Students will learn the best practices in process mapping using the latest industry standards (BPMN) so that both… |
Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm… |
Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm… |
Pro koho je kurz určen: Pro začátečníky, kteří se chtějí uplatnit na trhu práce nebo získat dovednosti v oblasti mzdového účetnictví a základů… |
Pro koho je kurz určen: Začátečníkům, kteří se chtějí uplatnit na trhu práce nebo získat dovednosti v oblasti mzdového účetnictví a základů… |
EQ Jak dokážeme zvládat vlastní emoce? A jak zvládáme naslouchání a vcítění se do emocí ostatních? EQ tvoří základ umění pro jednání s lidmi a je… |
URČENO manažerům, vedoucím projektů a všem, kteří se chtějí naučit efektivním způsobům řízení podle životních cílů, zvládání vlastních emocí a řízení… |
Cíle kurzu Zvládněte svoji práci s přehledem, profesionalitou i elegancí. Každý šéf vyžaduje od své asistentky jiné povinnosti. Tento seminář vám pomůže… |
Cíle kurzu Pochopíte chování svoje a také chování druhých lidí, budete umět odhadnout reakci komunikačního partnera, přizpůsobit mu svoje jednání a… |
Je pro vás prezentování na online meetinzích utrpení? Děsí vás představa mluvit do webové kamery před černou obrazovkou? Nevíte si rady, jak zapojit… |
Víte, jak bude vypadat váš první den s týmem? A co první týden a první měsíc? V rámci úvodního školení manažerské akademie si ukážeme vedení prvního… |
Obsah kurzu Určeno pro podnikatele, pracovníky controllingu, finanční manažery a jejich spolupracovníky s controllingovými úkoly a všechny, kteří… |
Obsah kurzu Určeno pro podnikatele, majitele firem, ekonomy, kalkulanty cen, pracovníky controllingu, vedoucí pracovníky a zaměstnance ekonomického… |
Všichni můžeme žít spokojený život a dosáhnout svých životních cílů. Na naší cestě se nám někdy objeví překážky, které musíme překonat. Jaké jsou to… |
Obsah vzdělávacího programu:Obecně k syndromu vyhoření, příznaky, specifika 1) potřeby jednotlivce versus potřeby kolektivu2) hodnoty a motivace jako… |
Kurz je zaměřen na rozvoj základních manažerských dovedností. Manažer si zde osvojí principy, jak úspěšně řídit tým a jak poskytovat zpětnou vazbu a… |
Kurz se zaměřuje na používání jednoho z nástrojů efektivního vedení lidí - delegování. Jeho přínos nespočívá jen v dosahování konkrétních cílů, ale… |
Popis kurzu Leadership není jen o tom, jak kvalitně vést tým, ale i o tom, jak se stát inspirativním leaderem, který dokáže motivovat ostatní, řešit… |
Popis kurzu Kurz se zabývá problematikou klíčových zákazníků a péčí o ně. S oblibou se říká, že není ani tak těžké zákazníka získat, jako si jej udržet… |
Výběr z témat kurzu: * zdroje informací o úpravě dokumentů, jejich dostupnost a (ne)závaznost * rozložení textu na stránce, úprava adres,… |
Program kurzu: * Obecně o práci s delšími dokumenty - využití klávesových zkratek - různá zobrazení dokumentu - využití… |
BA07 - Implementing an Agile Project The course will explore how your projects can easily and successfully make the transition to an effective Agile… |
BA10 - Understanding Root Cause Analysis In this course, participants will learn to apply several practical, systematic methods for analyzing… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm… |
Pro koho je kurz určen: Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí naučit orientovat se v personální problematice. Pro ty, kteří hledají uplatnění v… |
Pro koho je kurz určen: Začátečníkům, kteří se chtějí uplatnit na trhu práce nebo získat dovednosti v oblasti mzdového účetnictví a základů… |
ÚVOD Kvalitní finanční řízení společnosti vyžaduje v dnešní době úzkou spolupráci všech manažerů bez ohledu na zastávanou funkci. U technicky… |
- how to gain self-confidence and win the audience, presentation skills in english Do you need to enforce your service, product, project or idea in… |
Cíle kurzu Připravte se na komplikované situace, které by vás mohly zaskočit při vyjednávání. Prakticky si vyzkoušíte různé typy vyjednávacích taktik… |
Cíle kurzu Cílem kurzu je pomoci účastníkům porozumět individuálním komunikačním stylům na základě systému Human Design a naučit se efektivně… |
Výborná úroveň rétoriky vám umožní úspěšnou sebeprezentaci Rétorika je nedílnou součástí lidské existence, kultury a komunikace. Prakticky ji využíváme… |
Vytvořte si vlastní koncepci účinného vyjednávání Chcete si zvýšit svou vyjednávací sílu a zlepšit vyjednávací schopnosti? Vyzkoušejte si své možnosti… |
Obsah kurzu Tento trénink nabízíme jako cyklus dvou seminářů za zvýhodněnou cenu. Nebo jednotlivé moduly. Zakoupením tohoto cyklu získáte účast na… |
Obsah kurzu Motto: „Práce, na které mi opravdu záleží, je právě ta, kterou bych rád udělal dokonale, takže ji odkládám.“ Určeno pro ty z nás, kteří… |
Vedete menší či větší pracovní kolektiv a chcete, aby Vaši lidé pracovali samostatně, efektivně a nesli odpovědnost za vlastní výkon? Potřebujete čas… |
Cíle školení: Obsah školení: Komunikační dovednosti jako klíčový nástroj mistra co říkám, jak to říkám a čím to říkám Empatie - vcítění se do pozice… |
Kurz se zaměřuje na osvojení postupů, které je vhodné realizovat před poradou, v jejím průběhu a po ní, v souvislosti s rozdílným zaměřením, které… |
Kurz poskytne návod, jak mohou účastníci zvýšit svoji profesionalitu při každodenní zpětné vazbě, ať už se jedná o namátkovou pochvalu či kritiku… |
Popis kurzu Kurz se zabývá problematikou klíčových zákazníků a péčí o ně. S oblibou se říká, že není ani tak těžké zákazníka získat, jako si jej udržet… |
Popis kurzu Tento pokročilý workshop vás naučí úspěšně řídit týmové procesy, porady a vyjednávání, a zvládat konflikty uvnitř týmu. Pochopíte, jak… |
Cílem tohoto kursu bude * 1. poukázat na typické nežádoucí projevy běžného právnického vyjadřování, * 2. nastínit vhodnější jazykové… |
Na kurzu se účastníci naučí: * Rozpoznat rozdíl mezi pasivním, agresivním a asertivním chováním * Říkat „ne“ jasně, slušně a bez pocitu… |
Change Management Foundation & Practitioner Dealing with change and more importantly, the impact of change is a high priority for all organizations.… |
Change Management Practitioner Dealing with change and more importantly, the impact of change is a high priority for all organizations. CÍLOVÁ… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm… |