Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Pro koho je kurz určen: Pro začátečníky, kteří se chtějí uplatnit na trhu práce nebo získat dovednosti v oblasti mzdového účetnictví a základů… |
Pro koho je kurz určen: Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí naučit orientovat se v personální problematice. Pro ty, kteří hledají uplatnění v… |
EQ Jak dokážeme zvládat vlastní emoce? A jak zvládáme naslouchání a vcítění se do emocí ostatních? EQ tvoří základ umění pro jednání s lidmi a je… |
URČENO manažerům, vedoucím projektů a všem, kteří se chtějí naučit efektivním způsobům řízení podle životních cílů, zvládání vlastních emocí a řízení… |
Cíle kurzu Přínosy pro absolventy tréninku Reného Müllera: • výrazné zlepšení schopnosti pochopení a zapamatování si nových informací, • zlepšení… |
Cíle kurzu Co skutečně řídí naše spotřební výdaje a co rozhoduje o výši našeho spoření? Na čem záleží výše a povaha našich investic, výběr našeho… |
Praktický trénink odmítání a reagování na kritiku, námitku nebo urážku Dostáváte se často v rámci své profese jako manažer do citlivých, nesnadných a… |
Desítky praktických ukázek využití umělé inteligence. Přeskočíte teoretické detaily a skočíte rovnou do praxe. Ukážete si nástroje, které vám… |
Obsah kurzu Motto: „Práce, na které mi opravdu záleží, je právě ta, kterou bych rád udělal dokonale, takže ji odkládám.“ Určeno pro ty z nás, kteří… |
Obsah kurzu Určeno pro ty, kteří se chtějí rozvíjet v sebepoznání a práci s emocemi. Tyto znalosti a dovednosti se hodí všem, kteří pracují s lidmi… |
Komu je kurz určen: Kurz je určen všem, kteří se chtějí naučit zásadám správné prezentace a umění jak zvládat trému. Přínos kurzu: Účastníci kurzu se učí… |
„Každý je génius. Ale pokud budete posuzovat rybu, podle její schopnosti vylézt na strom, bude celý svůj život žít s vědomím, že je neschopná“… |
Kurz je zaměřen na rozvoj základních manažerských dovedností. Manažer si zde osvojí principy, jak úspěšně řídit tým a jak poskytovat zpětnou vazbu a… |
Kurz se zaměřuje na používání jednoho z nástrojů efektivního vedení lidí - delegování. Jeho přínos nespočívá jen v dosahování konkrétních cílů, ale… |
Popis kurzu Tento praktický workshop vám pomůže získat jistotu ve vedení týmu a naučit se využívat motivační principy k dosažení lepších výsledků… |
Popis kurzu Kurz se zabývá problematikou klíčových zákazníků a péčí o ně. S oblibou se říká, že není ani tak těžké zákazníka získat, jako si jej udržet… |
CÍLE * seznámení posluchačů s reálnými a aktuálními případy ze soudních síní * přiblížení nejčastějších rizik a podvodů spojených s… |
Na kurzu se účastníci naučí: * Rozpoznat rozdíl mezi pasivním, agresivním a asertivním chováním * Říkat „ne“ jasně, slušně a bez pocitu… |
BA07 - Implementing an Agile Project The course will explore how your projects can easily and successfully make the transition to an effective Agile… |
BA10 - Understanding Root Cause Analysis In this course, participants will learn to apply several practical, systematic methods for analyzing… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm… |
Pro koho je kurz určen: Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí naučit orientovat se v personální problematice. Pro ty, kteří hledají uplatnění v… |
Pro koho je kurz určen: Začátečníkům, kteří se chtějí uplatnit na trhu práce nebo získat dovednosti v oblasti mzdového účetnictví a základů… |
ÚVOD Kvalitní finanční řízení společnosti vyžaduje v dnešní době úzkou spolupráci všech manažerů bez ohledu na zastávanou funkci. U technicky… |
- how to gain self-confidence and win the audience, presentation skills in english Do you need to enforce your service, product, project or idea in… |
Cíle kurzu Zdokonalíte své dovednosti konstruktivních reakcí v situacích, které hrozí vyústit v konflikt, nebo ve chvíli, když už konflikt eskaloval… |
Cíle kurzu Naučíte se jasněji komunikovat a budete si ve svém vyjadřování jistější. Natrénujete, jak dávat otevřenou zpětnou vazbu (šéfovi, kolegům… |
Zapojte podřízené do své práce a uvolněte tak vlastní kapacitu pro důležitější úkoly Díky správnému delegování významně posunete nejen svůj tým, ale i… |
Vedení týmů v dnešním prostředí vyžaduje širokou škálu dovedností a nároky na práci s týmem se neustále zvyšují. Team leader i manažer musí své lidi… |
Obsah kurzu Určeno pro asistentky, pracovníky zákaznického servisu a další podpůrné neobchodní profese, které jednají se zákazníky a kolegy. Cíl:… |
Obsah kurzu Určeno pro finanční i nefinanční manažery a jejich spolupracovníky, pracovníky controllingu a všechny, kteří se potřebují vyznat v… |
Cílem semináře je objasnit podstatu asertivního jednání, zmapovat a zvládnout vlastní asertivní styl jednání, zdokonalit schopnost lépe hájit a… |
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní… |
Kurz se zaměřuje na osvojení postupů, které je vhodné realizovat před poradou, v jejím průběhu a po ní, v souvislosti s rozdílným zaměřením, které… |
Kurz poskytne návod, jak mohou účastníci zvýšit svoji profesionalitu při každodenní zpětné vazbě, ať už se jedná o namátkovou pochvalu či kritiku… |
Popis kurzu Kurz se zabývá problematikou klíčových zákazníků a péčí o ně. S oblibou se říká, že není ani tak těžké zákazníka získat, jako si jej udržet… |
Popis kurzu Tento praktický workshop vám pomůže porozumět rozdílům mezi generacemi a naučit se je překlenout tak, aby spolupráce byla plynulá a… |
Z témat kurzu: * psaní počátečních velkých písmen * psaní čárek ve větách a souvětích (základní pravidla) * zkratky a značky, zápis… |
Výběr z témat kurzu: * zdroje informací o úpravě dokumentů, jejich dostupnost a (ne)závaznost * rozložení textu na stránce, úprava adres,… |
Change Management Foundation & Practitioner Dealing with change and more importantly, the impact of change is a high priority for all organizations.… |
Change Management Practitioner Dealing with change and more importantly, the impact of change is a high priority for all organizations. CÍLOVÁ… |
Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Pro koho je kurz určen: Začátečníkům, kteří se chtějí uplatnit na trhu práce nebo získat dovednosti v oblasti mzdového účetnictví a základů… |
Pro koho je kurz určen: Pro začátečníky, kteří se chtějí uplatnit na trhu práce nebo získat dovednosti v oblasti mzdového účetnictví a základů… |
Zajímají vás pojmy: zvýšení výkonnosti jednotlivců a týmu, týmová práce, leadership, manažerské vedení lidí, manažerský rozvoj, vztahy v týmu… |
Řešíte komunikačně obtížné situace v týmu, s kolegy a pracovními partnery? Potřebujete umět dobře reagovat při zvládání konfliktů, Vést nepříjemné… |
Cíle kurzu Odnesete si mnoho praktických a užitečných rad k vaší každodenní personalistické práci. Získáte aktuální informace a praktické návody, jak… |