Now is the perfect time to enhance your skills in remote team management. We will focus on key aspects of effective leadership in an online… |
Cíle kurzu Naučíte se využít zdroje vlastní síly, čerpat ze svých zkušeností a zážitků. Posílíte vlastní pozitivní aspekty své osobnosti. Zvýšíte si… |
Cíle kurzu Kdyby bylo možné sílu v práci neztrácet – jak by to fungovalo? Tvrdí se, že za stresovým prostředím korporátu nebo tlakem v malé firmě je… |
® INDIVIDUÁLNÍ VÝUKA, TRÉNINK A KONZULTACE Individuální výuka, poradenství a konzultace jsou nejefektivnější formou práce lektora s… |
Jak zvládat vystoupení v médiích? Připravte se na novináře dřív, než vás překvapí! - než se rozsvítí červené světlo; příprava na vystoupení v… |
Základem úspěšné firmy je řízení cash flow. Skutečně cash flow rozumíte? Zveme vás na praktický kurz, ve kterém proniknete do tajů finančního řízení a… |
Na práci s X,Y a Z jsme zvyklí ze školních lavic a počítání rovnic. Jak to ale dopadne když si za jednotlivé neznámé dosadíme tváře ze svého okolí a… |
Cíle kurzu Získáte jistotu v různých sociálních situacích, odnesete si návod, jak dobře využít předností své osobnosti. Procvičíte dovednosti potřebné… |
Cíle kurzu Každý člověk má dokonalou osobnost – jen každý mluví trochu jiným jazykem. Naučíte se rychlé rozklíčovat typ a komunikační jazyk daného… |
Komunikační dovednosti a schopnost přesvědčovat jsou zcela zásadní pro manažery a obchodníky. Záleží vám na kvalitě vaší komunikace? Chcete působit na… |
Je pro vás vystoupení na veřejnosti noční můrou? Obáváte se prezentací, vystoupení na poradě, před nadřízenými nebo při zkoušce? Stresuje vás mluvit… |
Cíle kurzu V komunikaci někdy dojde k neporozumění a ke konfliktu. Existují možnosti, jak se změnou komunikace takovým situacím vyhnout nebo je významně… |
Cíle kurzu Pochopíte chování svoje a také chování druhých lidí, budete umět odhadnout reakci komunikačního partnera, přizpůsobit mu svoje jednání a… |
Dosáhněte svého prostřednictvím přesvědčivé a působivé komunikace Obnáší vaše profese každodenní kontakt s lidmi? Přáli byste si pozvednout své… |
Argumentace připomíná šerm. Je třeba rychle reagovat na soupeře a mířit slovy přesně. Naučíme vás to. Umění argumentovat se opírá o naše osobnostní… |
CÍL Získat či zdokonalit praktické dovednosti pro předvedení přesvědčivé prezentace a efektivního vystoupení před auditoriem, posílit statut a jistotu… |
KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE - PR A KRIZOVÁ KOMUNIKACE, MEDIÁLNÍ TRÉNINK - než se rozsvítí červené světlo; příprava na vystoupení v médiích, simulace… |
Cíle kurzu Seminář se zaměřuje na nejčastější a často zbytečné příčiny pracovního stresu, i na to, jak tomuto stresu předejít. Jeho cílem je ukázat… |
Cíle kurzu Zisk je důležitý, ale hotovost rozhoduje. Kurz zaměřený na likviditu vám ukáže, jak odhalit rizika platební neschopnosti, sledovat tok peněz… |
Trénink pro anglicky mluvící posluchače (většinou pro nerodilé mluvčí, kteří v angličtině prezentují, komunikují, vystupují na veřejnosti či v médiích)… |
Telefonická komunikace je důležitou součástí prodeje, péče o klienty i vizitka firmy. Potřebujete prodávat po telefonu nebo oslovit "studené… |
Cíle kurzu Zisk je důležitý, ale hotovost rozhoduje. Kurz zaměřený na likviditu vám ukáže, jak odhalit rizika platební neschopnosti, sledovat tok peněz… |
Cíle kurzu Změřte to, co má skutečně smysl. Kurz vás naučí vybrat správná KPI pro různé typy oddělení – od výroby přes obchod až po marketing – a ukáže… |
Efektivní telefonická komunikace v obchodě je důležitou součástí prodeje a marketingu a konkurenční výhodou. Umět dobře telefonovat neznamená jen… |
Zásady a nástroje účinného politického marketingu a managementu, volební kampaně, volby do evropského parlamentu, volby do krajských zastupitelství… |
Cíle kurzu Změřte to, co má skutečně smysl. Kurz vás naučí vybrat správná KPI pro různé typy oddělení – od výroby přes obchod až po marketing – a ukáže… |
Popis kurzu Tvorba databáze a dotazů v MS AccessCíle kurzu Seminář je veden od úplného začátku tvorby databáze. Naučíte se databázi navrhnout… |
URČENO Kurz je určen všem, kdo komunikují s klienty po telefonu a pro všechny, kteří ve své práci potřebují znát pravidla pravopisu, naučit se vhodně… |
PRAKTICKÝ TRÉNINK PRÁCE S HLASEM A MLUVENÉHO PROJEVU - opravdová RÉTORIKA! Komunikace je základem všech jednání a lépe v ní uspěje ten, kdo umí díky… |
Popis kurzu Komunikace a vyjednávání po telefonuCíle kurzu Seminář vám pomůže zvýšit efektivitu vaší telefonické komunikace s klienty, dodavateli… |
1 denní seminář - zvládání emocí a emoční kompetence. Komu je EMOČNÍ TRÉNINK určen? Je určen všem, co se chtějí víc vyznat ve své vlastní osobnosti… |
AKREDITOVANÝ KURZ MŠMT Chcete působit přirozeně, jistě a věrohodně? Umíte dobře mluvit a vystupovat? Je úroveň vaší komunikace na úrovni, tzn… |
PROJEKTOVÝ MANAŽER - TŘÍdenní kurz Každý manažer, který je postaven před úkol naplánovat a realizovat projekt, musí řešit rovnici o mnoha neznámých… |
OBCHODOVÁNÍ A KOMUNIKACE S ČÍŇANY, JAPONCI, KOREJCI - multikultura, jednání a komunikace s cizinci Obchodujete s Čínou, Japonskem, Koreou… |
AKREDITOVANÝ KURZ MŠMT Jak pracovat s hlasem - rétorika a hlasová výchova pro pedagogy - můj hlas, můj pracovní nástroj Pedagogové, lektoři… |
Tento kurz je postaven na zkušenostech s desítkami manažerů, se kterými lektor - autor tréninku - řešil obtížné situace při jednání s kolegy a… |
Fungující rozvoj lidí Pokud chtějí být organizace úspěšné a konkurence schopné, musejí se věnovat vzdělávání svých pracovníků. Chcete své lidi… |
Efektivní vnitrofiremní komunikace jako základ úspěchu organizace CÍL Absolventi tréninku budou mít základní přehled o možnostech využití a nástrojích… |
Styly chování - workshop na rozvoj sebereflexe, který vás naučí vidět se očima druhých a ukáže vám silné a slabé stránky vašeho chování. SMYSL … |