Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní… |
Popis kurzu Kurz se zabývá problematikou klíčových zákazníků a péčí o ně. S oblibou se říká, že není ani tak těžké zákazníka získat, jako si jej udržet… |
Popis kurzu Vztahy obecně mají obdobný průběh, úskalí i příčiny ukončení. Ať již jsou to vztahy osobní nebo obchodní. Počáteční úsilí vyvinuté pro… |
Na kurzu se účastníci naučí: * Rozpoznat svůj osobní styl vedení a efektivně ho rozvíjet * Inspirovat a motivovat tým k dosažení… |
Osnova kurzu: * Základy umělé inteligence (AI). - Co znamená textový model AI, velmi stručně princip fungování. - Co je prompt –… |
Obsah kurzu Tento trénink nabízíme jako cyklus dvou seminářů za zvýhodněnou cenu. Zakoupením tohoto cyklu získáte účast na seminářích: Trénink obchodních… |
Obsah kurzu Určeno pro předáky, mistry, vedoucí dělnických kolektivů, manažery výroby i vedoucí pracovníky odpovědné za výsledky výrobního oddělení… |
BA05 - Process Modeling Using BPMN Students will learn the best practices in process mapping using the latest industry standards (BPMN) so that both… |
BA07 - Implementing an Agile Project The course will explore how your projects can easily and successfully make the transition to an effective Agile… |
Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm… |
Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Komunikace lídra zahrnuje věcnou argumentaci, vyjednávání s neústupným kolegou, pokročilé dotazování, jednání s podřízenými, prosazování změny… |
- jak ve firmě zefektivnit porady a vytěžit z nich maximum CÍL Ovládat zásady přípravy a řízení porady, zlepšit dovednosti při vedení jednání ve… |
Aj keď sa môže zdať, že LinkedIn je určený len pre uchádzačov o zamestnanie či recruiterov, táto sociálna sieť sa ukázala ako silný nástroj aj pre… |
Kurz „Biznis protokol a spoločenská etiketa“ vám pomôže zvládnuť pracovné aj spoločenské stretnutia s profesionalitou a sebaistotou. Naučíte sa, ako… |
Cíle kurzu Každý člověk má dokonalou osobnost – jen každý mluví trochu jiným jazykem. Naučíte se rychlé rozklíčovat typ a komunikační jazyk daného… |
Cíle kurzu Změřte to, co má skutečně smysl. Kurz vás naučí vybrat správná KPI pro různé typy oddělení – od výroby přes obchod až po marketing – a ukáže… |
Na práci s X,Y a Z jsme zvyklí ze školních lavic a počítání rovnic. Jak to ale dopadne když si za jednotlivé neznámé dosadíme tváře ze svého okolí a… |
Vytvořte ve své společnosti efektivní vzdělávací systém Vzdělaní a motivovaní zaměstnanci pomáhají firmě udržet konkurenceschopnost. Naučte se… |
Tento seminář je určen každému, kdo chce zlepšit své komunikační dovednosti v osobním i pracovním životě, včetně jednání s klienty a zákazníky. … |
Program semináře: Asertivita je klíčová dovednost, která umožňuje jasně a sebevědomě vyjadřovat své názory, potřeby a hranice, aniž by docházelo ke… |
Program kurzu: * Obecně o práci s delšími dokumenty - využití klávesových zkratek - různá zobrazení dokumentu - využití… |
Cílem tohoto kursu bude * 1. poukázat na typické nežádoucí projevy běžného právnického vyjadřování, * 2. nastínit vhodnější jazykové… |
Obsah kurzu Seminář se zabývá formální úpravou korespondence. |
Obsah kurzu Tento trénink nabízíme jako cyklus dvou dvoudenních seminářů za zvýhodněnou cenu. Zakoupením tohoto cyklu získáte účast na seminářích: 1… |
BA10 - Understanding Root Cause Analysis In this course, participants will learn to apply several practical, systematic methods for analyzing… |
Change Management Foundation & Practitioner Dealing with change and more importantly, the impact of change is a high priority for all organizations.… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Využijte vlastní potenciál a dosahujte svých cílů pomocí pozitivních návyků a zvládání emocí. Zvyšte kvalitu a efektivitu vztahů s druhými. CÍL … |
EQ Jak dokážeme zvládat vlastní emoce? A jak zvládáme naslouchání a vcítění se do emocí ostatních? EQ tvoří základ umění pro jednání s lidmi a je… |
Kurz „Transakčná analýza ako metóda zvládania konfliktu“ vám prináša nový pohľad na medziľudskú komunikáciu. Osvojíte si praktické princípy… |
Kurz „Transakčná analýza ako metóda zvládania konfliktu“ vám prináša nový pohľad na medziľudskú komunikáciu. Osvojíte si praktické princípy… |
Cíle kurzu Natrénujete techniky, které vám pomohou k rychlejšímu přečtení a hlavně pochopení i dlouhých textů. Již v průběhu semináře zjistíte, jaké… |
Cíle kurzu Zjistíte, jak minimalizovat svoji nesoustředěnost a roztržitost v průběhu dne. Dozvíte se, jak vám různé techniky pomohou zvládat stres a tím… |
Tento trénink vychází ze skutečných potřeb manažerů, jejichž cílem bylo dostat se z permanentního vnitřního neklidu zpátky do rovnováhy a nedopustit… |
Základem úspěšné firmy je řízení cash flow. Skutečně cash flow rozumíte? Zveme vás na praktický kurz, ve kterém proniknete do tajů finančního řízení a… |
Cílem semináře je objasnit podstatu asertivního jednání, zmapovat a zvládnout vlastní asertivní styl jednání, zdokonalit schopnost lépe hájit a… |
Vedete menší či větší pracovní kolektiv a chcete, aby Vaši lidé pracovali samostatně, efektivně a nesli odpovědnost za vlastní výkon? Potřebujete čas… |
CÍLE * seznámení posluchačů s reálnými a aktuálními případy ze soudních síní * přiblížení nejčastějších rizik a podvodů spojených s… |
Na kurzu se účastníci naučí: * Rozpoznat rozdíl mezi pasivním, agresivním a asertivním chováním * Říkat „ne“ jasně, slušně a bez pocitu… |
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří pracují na manažerských pozicích: nově jmenované manažery i zkušenější manažery, členy středního i vyššího… |
Obsah kurzu Motto: „V komunikaci většinou nejde jen o to, co říkáme, ale jak to říkáme.“ Řeč těla (tón hlasu, postoj, gesta aj.) má velký vliv. Je… |
Change Management Practitioner Dealing with change and more importantly, the impact of change is a high priority for all organizations. CÍLOVÁ… |
CompTIA Project+ Certification - A CompTIA Certification |
Certifikovaný rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro manažerskou činnost na pozici samostatného pracovníka obchodu a… |
Certifikovaný rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro zahájení podnikání. Orientuje se v administrativních a ekonomických… |
URČENO manažerům, vedoucím projektů a všem, kteří se chtějí naučit efektivním způsobům řízení podle životních cílů, zvládání vlastních emocí a řízení… |
- how to gain self-confidence and win the audience, presentation skills in english Do you need to enforce your service, product, project or idea in… |
Kurz „Manažérsky mix“ je zostavený pre manažérov, ktorí chcú získať komplexné zručnosti v oblasti vedenia tímov, riadenia výkonu a motivácie… |