Prihláste sa na kurz „Predajné zručnosti“ a získajte neoceniteľné vedomosti a schopnosti, ktoré vás premenia na úspešného a sebavedomého predajcu… |
Efektívne firemné vzdelávanie je neoddeliteľnou súčasťou rozvoja ľudských zdrojov a riadenia kariéry zamestnancov. Správne nastavený systém firemného… |
Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
PRAKTICKÝ TRÉNINK PRÁCE S HLASEM A MLUVENÉHO PROJEVU - opravdová RÉTORIKA! Komunikace je základem všech jednání a lépe v ní uspěje ten, kdo umí díky… |
1 denní seminář - zvládání emocí a emoční kompetence. Komu je EMOČNÍ TRÉNINK určen? Je určen všem, co se chtějí víc vyznat ve své vlastní osobnosti… |
Efektívne firemné vzdelávanie je neoddeliteľnou súčasťou rozvoja ľudských zdrojov a riadenia kariéry zamestnancov. Správne nastavený systém firemného… |
Kurz „Manažment zmeny“ pomáha účastníkom pochopiť procesy zmien a ponúka praktické nástroje na ich úspešné riadenie v organizácii. Na kurze sa… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 2 – 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm… |
AKREDITOVANÝ KURZ MŠMT Chcete působit přirozeně, jistě a věrohodně? Umíte dobře mluvit a vystupovat? Je úroveň vaší komunikace na úrovni, tzn… |
PROJEKTOVÝ MANAŽER - TŘÍdenní kurz Každý manažer, který je postaven před úkol naplánovat a realizovat projekt, musí řešit rovnici o mnoha neznámých… |
Kurz „Manažment zmeny“ pomáha účastníkom pochopiť procesy zmien a ponúka praktické nástroje na ich úspešné riadenie v organizácii. Na kurze sa… |
Nájsť ideálneho zamestnanca je len prvý krok. Ako však zabezpečiť, aby sa úspešne adaptoval, zžil s tímom, firemnou kultúrou a stal sa stabilnou… |
Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm… |
Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 3 – 5 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
OBCHODOVÁNÍ A KOMUNIKACE S ČÍŇANY, JAPONCI, KOREJCI - multikultura, jednání a komunikace s cizinci Obchodujete s Čínou, Japonskem, Koreou… |
AKREDITOVANÝ KURZ MŠMT Jak pracovat s hlasem - rétorika a hlasová výchova pro pedagogy - můj hlas, můj pracovní nástroj Pedagogové, lektoři… |
Nájsť ideálneho zamestnanca je len prvý krok. Ako však zabezpečiť, aby sa úspešne adaptoval, zžil s tímom, firemnou kultúrou a stal sa stabilnou… |
Kurz „Emočná inteligencia“ je zameraný na rozvoj jednej z kľúčových zručností úspešného profesionálneho aj osobného života – schopnosti porozumieť a… |
Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm… |
Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm… |
Tento kurz je postaven na zkušenostech s desítkami manažerů, se kterými lektor - autor tréninku - řešil obtížné situace při jednání s kolegy a… |
Fungující rozvoj lidí Pokud chtějí být organizace úspěšné a konkurence schopné, musejí se věnovat vzdělávání svých pracovníků. Chcete své lidi… |
Kurz „Emočná inteligencia“ je zameraný na rozvoj jednej z kľúčových zručností úspešného profesionálneho aj osobného života – schopnosti porozumieť a… |
omplexný zákonník práce v praxi. Na školení sa naučíte, ako efektívne aplikovať pracovné právo, právne predpisy Slovenskej republiky, Európskej únie a… |
Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Efektivní vnitrofiremní komunikace jako základ úspěchu organizace CÍL Absolventi tréninku budou mít základní přehled o možnostech využití a nástrojích… |
Co vlastně zákazníci chtějí? Jak je správně oslovit a neprodávat jen cenou? Akvizice, psychologie zákazníka, význam ceny, jak nabízíme, vliv myšlení… |
Komplexný zákonník práce v praxi. Na školení sa naučíte, ako efektívne aplikovať pracovné právo, právne predpisy Slovenskej republiky, Európskej únie… |
Prihláste sa na kurz „Zvládnutie náročných zákazníkov“ a zdokonaľte svoje schopnosti efektívne riešiť požiadavky a problémy zákazníkov s… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici Asistenta/asistentky. Zná pravidla písemné… |
Styly chování - workshop na rozvoj sebereflexe, který vás naučí vidět se očima druhých a ukáže vám silné a slabé stránky vašeho chování. SMYSL … |
CÍL Absolventi tréninku budou schopni efektivně využívat média a jejich možnosti k prezentaci své firmy/organizace. Budou rozumět úloze médií, jejich… |
Kurz „Tímová spolupráca a riešenie konfliktov na pracovisku“ je vytvorený s cieľom posilniť vaše zručnosti v oblasti tímovej práce, zlepšiť vzájomnú… |
Prihláste sa na kurz „Zvládnutie náročných zákazníkov“ a zdokonaľte svoje schopnosti efektívne riešiť požiadavky a problémy zákazníkov s… |
Certifikovaný rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro zahájení podnikání. Orientuje se v administrativních a ekonomických… |
Certifikovaný rekvalifikační kurz Absolvent se po absolvování kurzu orientuje v problematice vedení účetnictví účetních jednotek obchodních společností… |
Zásady a nástroje účinného politického marketingu a managementu, volební kampaně, volby do evropského parlamentu, volby do krajských zastupitelství… |
Telefonická komunikace je důležitou součástí péče o klienty, prodeje a vizitka firmy. Telefonujete s klienty a reprezentujete svoji společnost a při… |
Kurz „Tímová spolupráca a riešenie konfliktov na pracovisku“ je vytvorený s cieľom posilniť vaše zručnosti v oblasti tímovej práce, zlepšiť vzájomnú… |
Firemná kultúra je viac než len súbor hodnôt a pravidiel – je to základ, ktorý formuje správanie zamestnancov, atmosféru v tímoch a celkový chod firmy… |
Certifikovaný rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro manažerskou činnost na pozici samostatného pracovníka obchodu a… |
Certifikovaný rekvalifikační kurz Absolvent kurzu bude schopen vykonávat široké spektrum pozic v oblasti administrativy, obchodu, skladového… |
Jak zvládat vystoupení v médiích? Připravte se na novináře dřív, než vás překvapí! - než se rozsvítí červené světlo; příprava na vystoupení v… |
Firemná kultúra je viac než len súbor hodnôt a pravidiel – je to základ, ktorý formuje správanie zamestnancov, atmosféru v tímoch a celkový chod firmy… |
Školenie „Zamestnávanie cudzincov“ je prakticky orientovaný kurz, ktorý vám poskytne komplexný prehľad o zákonných povinnostiach zamestnávateľa pri… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici projektového manažera. Zná problematiku… |