IT Service Management (Správa IT služeb) (CZ)

Kurzem Vás provede Mgr. Jiří Pilný

Agilní nadšenec, lektor

Základní info

Popis kurzu

Správa IT služeb (ITSM) je soubor osvědčených postupů a zásad pro správu a poskytování služeb informačních technologií organizaci nebo jejím zákazníkům. Cílem ITSM je poskytovat vysoce kvalitní IT služby, které splňují potřeby podniku, a zároveň optimalizovat využití zdrojů a minimalizovat náklady.



Školení je navrženo tak, aby studentům představilo klíčové pojmy, terminologii a osvědčené postupy pro vytváření a zlepšování kvality IT služeb v celé organizaci.

Kurz Vás seznámí se základy správy IT služeb (IT Service Managementu) a se systémem vytváření hodnoty služeb.  Dozvíte se o moderních pracovních přístupech jako je Agile, DevOps, Kanban a Lean a o tradičním procesním řízení. Ukážeme si flexibilní provozního model založený na vytváření kvalitních služeb.



 

Cíle kurzu

Cílem kurzu IT Service Management je poskytnout studentům komplexní pochopení principů, konceptů a osvědčených postupů ITSM. Kurz pokrývá různé rámce ITSM, jako jsou ITIL, Kaizen, Agile, DevOps aj. a jejich aplikaci v reálných scénářích.

  • Poznáte koncept poskytování IT služeb.

  • Naučíte se používat jednotnou terminologii.

  • Porozumíte různým přístupům.

  • Poznáte vybrané praktiky a jejich způsob použití.

Určeno pro

Kurz je určen pro veřejný sektor i soukromou sféru.

  • Projektoví manageři

  • Projektoví inženýři

  • ITSM profesionálové

  • IT Support

  • IT manageři

  • CIO, CEO, CFO  (C level Management)

  • Architekti, konzultanti vývojáři

Obsah kurzu

Kurz poskytne praktické znalosti a dovednosti v procesech ITSM, jako je správa service desku, správa incidentů, správa problémů, správa změn, správa verzí, správa konfigurace, správa úrovně služeb a správa aktiv IT. 

  • Základní koncepty IT Service Managementu

  • Hodnoty a principy IT Service Managementu

  • 5P IT Service Managementu 

  • Procesní management 

  • Strategie 

    • Portfolio

    • Vývoj

    • Nasazení

    • Provoz



  • Architektura

  • Řízení změn a projektů

  • Kontinuální zlepšování  - Kaizen

  • Agilita 

  • DevOps

  • Kanban

  • SCRUM

  • LEAN

  • MVP - Minimum Viable Product


Při kurzu jsou použity inovativní školící metody. Používáme  případové studie, gamifikace, vizualizace, videoprojekci.

Předpoklady

Kurz je určen pro všechny se zájmem o fungování IT.

Studijní materiály

Školící materiály jsou v českém jazyce

Návaznosti

ITIL® 4 Foundation + zkouška, ITIL® 4 Foundation + zkouška (2 pokusy)

IT Service Management (Správa IT služeb) (CZ)

Vybraný termín:

 ONLINE

Cena
14 000 Kč + 21% DPH

Termíny kurzu

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a deset ? Součet zapište číslicemi.