Zobrazit vše
Novinka

IT Service Management (Správa IT služeb)

Správa IT služeb (ITSM) je soubor osvědčených postupů a zásad pro správu a poskytování služeb informačních technologií organizaci nebo jejím zákazníkům. Cílem ITSM je poskytovat vysoce kvalitní IT služby, které splňují potřeby podniku, a zároveň optimalizovat využití zdrojů a minimalizovat náklady.

Školení je navrženo tak, aby studentům představilo klíčové pojmy, terminologii a osvědčené postupy pro vytváření a zlepšování kvality IT služeb v celé organizaci.
Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
2 dny
Jazyk
 cz
Kód kurzu
PU23010007
Řízení v IT
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy v konkrétním termínu s živým lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
17. - 18. 10. 2024
Jazyk
Místo
Praha
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU23010007-0009
Cena bez DPH
14 000 Kč
N
Novinka
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
Praha
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU23010007-0001
Cena bez DPH
14 000 Kč
N
Novinka
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: PU23010007-0005
Cena bez DPH
14 000 Kč

Popis kurzu

Kurz Vás seznámí se základy správy IT služeb (IT Service Managementu) a se systémem vytváření hodnoty služeb.  Dozvíte se o moderních pracovních přístupech jako je Agile, DevOps, Kanban a Lean a o tradičním procesním řízení. Ukážeme si flexibilní provozního model založený na vytváření kvalitních služeb.

 

Požadované znalosti

Kurz je určen pro všechny se zájmem o fungování IT.

Komu je kurz určen

Kurz je určen pro veřejný sektor i soukromou sféru.
  • Projektoví manageři
  • Projektoví inženýři
  • ITSM profesionálové
  • IT Support
  • IT manageři
  • CIO, CEO, CFO  (C level Management)
  • Architekti, konzultanti vývojáři

Obsah kurzu

Kurz poskytne praktické znalosti a dovednosti v procesech ITSM, jako je správa service desku, správa incidentů, správa problémů, správa změn, správa verzí, správa konfigurace, správa úrovně služeb a správa aktiv IT. 
  • Základní koncepty IT Service Managementu
  • Hodnoty a principy IT Service Managementu
  • 5P IT Service Managementu 
  • Procesní management 
  • Strategie 
    • Portfolio
    • Vývoj
    • Nasazení
    • Provoz
  • Architektura
  • Řízení změn a projektů
  • Kontinuální zlepšování  - Kaizen
  • Agilita 
  • DevOps
  • Kanban
  • SCRUM
  • LEAN
  • MVP - Minimum Viable Product
Při kurzu jsou použity inovativní školící metody. Používáme  případové studie, gamifikace, vizualizace, videoprojekci.

Certifikace

Součástí kurzu je certifikát o absolvování školení.
 

Materiály

Školící materiály jsou v českém jazyce

Cíle

Cílem kurzu IT Service Management je poskytnout studentům komplexní pochopení principů, konceptů a osvědčených postupů ITSM. Kurz pokrývá různé rámce ITSM, jako jsou ITIL, Kaizen, Agile, DevOps aj. a jejich aplikaci v reálných scénářích.
  • Poznáte koncept poskytování IT služeb.
  • Naučíte se používat jednotnou terminologii.
  • Porozumíte různým přístupům.
  • Poznáte vybrané praktiky a jejich způsob použití.

Lektoři

Mgr. Jiří Pilný
Mgr. Jiří Pilný

Agilní nadšenec, lektor ITIL4, DevOps, PRINCE2, IPMA, SCRUM.

Bohaté zkušenosti ve své praxi získával na manažerských pozicích ve veřejné správě i soukromém sektoru. V posledních letech se věnoval hlavně projektům ve společnosti Microsoft a několik let řídil projekty ve Statutárním městě Liberec.

Výhodou Jirkových školení je, že dokáže zábavnou formou předat teorii, připravit případové studie zákazníkovi na míru, využivat vizualizacegamifikace a humoru

15 let praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů či jako Game Leader pro byznys simulace.
Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří Úřad online, Parking Liberec, MS Nástroje pro řízení rozpočtu, investic, dotací, PRINCE2® Accelerator (SW řešení dle metodiky PRINCE2).

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
ITIL 1. 2. 2024
Jaké existují certifikace ITIL 4?

Certifikační schéma ITIL 4 lze přizpůsobit individuálním potřebám jednotlivce i organizace. Používá modulární, vrstvený přístup, který umožní vybudovat komplexní pohled na řízení služeb nebo se zaměřit na konkrétní znalosti.

Náhledový obrázek novinky
ITIL 11. 1. 2024
Konference itSMF: AI ve službách IT

V lednu 24. a 25. proběhne konference itSMF, jejímž organizátorem je itSMF Czech Republic. S nástupem umělé inteligence přichází otázka, zda by měla být správa IT služeb inteligentní a zda by měla být pod správou umělé inteligence (AI). 

Náhledový obrázek novinky
ITIL 7. 12. 2023
Jak prodloužit certifikaci ITIL 4 Foundation do roku 2026?

Na začátku roku 2023 změnila společnost Peoplecert podmínky platnosti certifikátů ITIL 4 Foundation. Původní neomezená platnost byla zkrácena na 3 roky.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
ITIL 1. 2. 2024
Jaké existují certifikace ITIL 4?

Certifikační schéma ITIL 4 lze přizpůsobit individuálním potřebám jednotlivce i organizace. Používá modulární, vrstvený přístup, který umožní vybudovat komplexní pohled na řízení služeb nebo se zaměřit na konkrétní znalosti.

Náhledový obrázek novinky
ITIL 11. 1. 2024
Konference itSMF: AI ve službách IT

V lednu 24. a 25. proběhne konference itSMF, jejímž organizátorem je itSMF Czech Republic. S nástupem umělé inteligence přichází otázka, zda by měla být správa IT služeb inteligentní a zda by měla být pod správou umělé inteligence (AI). 

Náhledový obrázek novinky
ITIL 7. 12. 2023
Jak prodloužit certifikaci ITIL 4 Foundation do roku 2026?

Na začátku roku 2023 změnila společnost Peoplecert podmínky platnosti certifikátů ITIL 4 Foundation. Původní neomezená platnost byla zkrácena na 3 roky.

Proč s námi