Kurzem Vás provede Lenka Jedličková
Sama si prošla komunikací doslova od píky. Jako operátorka retenčního oddělení, obchodnice, manažerka obchodního týmu a spolumajitelka call centra.…Zlepšíte své komunikační dovednosti, které jsou klíčové pro úspěšné zvládání manažerské role. Získáte tipy, jak podpořit argumentaci a prezentaci svých myšlenek. V průběhu intenzívního zamyšlení objevíte potenciál dobře položených otázek. Celkově získáte přehled a větší kontrolu nad vámi vedenými rozhovory nejen s Vašimi podřízenými.
Určeno všem, kteří ve své manažerské profesi čelí obtížným situacím při komunikaci uvnitř i vně firmy.
• nastavení očekávání a rámce dne ze strany účastníků a lektora,
• principy užitečné komunikace pro manažery,
• přesnější formulace myšlenek,
• kvalitnější kladení otázek,
• vedení hovoru v náročných situacích,
• co s námi dělají vlastní emoce a jak je lépe řídit a ovládat,
• jak komunikovat s jiným člověkem v emocích,
• schopnost kriticky hodnotit užitečnost vlastního chování,
• zvýšení úrovně sebereflexe,
• konkrétní témata vnesená účastníky.
Průběh celého dne je prokládán vstupy lektora, příklady z praxe z obou stran a diskusí.
Obsah je vždy uzpůsoben konkrétním potřebám účastníků semináře.
Praktická komunikace pro manažery v obtížných situacích
15.4.2026 Praha SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město Upřesnující informace k termínu
česky