Praktická komunikace pro manažery v obtížných situacích

Kurzem Vás provede Lenka Jedličková

Sama si prošla komunikací doslova od píky. Jako operátorka retenčního oddělení, obchodnice, manažerka obchodního týmu a spolumajitelka call centra.…

Základní info

Cíle kurzu

Zlepšíte své komunikační dovednosti, které jsou klíčové pro úspěšné zvládání manažerské role. Získáte tipy, jak podpořit argumentaci a prezentaci svých myšlenek. V průběhu intenzívního zamyšlení objevíte potenciál dobře položených otázek. Celkově získáte přehled a větší kontrolu nad vámi vedenými rozhovory nejen s Vašimi podřízenými.

Určeno pro

Určeno všem, kteří ve své manažerské profesi čelí obtížným situacím při komunikaci uvnitř i vně firmy.

Obsah kurzu

• nastavení očekávání a rámce dne ze strany účastníků a lektora,
• principy užitečné komunikace pro manažery,
• přesnější formulace myšlenek,
• kvalitnější kladení otázek,
• vedení hovoru v náročných situacích,
• co s námi dělají vlastní emoce a jak je lépe řídit a ovládat,
• jak komunikovat s jiným člověkem v emocích,
• schopnost kriticky hodnotit užitečnost vlastního chování,
• zvýšení úrovně sebereflexe,
• konkrétní témata vnesená účastníky.

Průběh celého dne je prokládán vstupy lektora, příklady z praxe z obou stran a diskusí.

Obsah je vždy uzpůsoben konkrétním potřebám účastníků semináře.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka. Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Praktická komunikace pro manažery v obtížných situacích

Vybraný termín:

17.6.2026  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Termíny kurzu

Praha
Tento termín

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a devět ? Součet zapište číslicemi.