Kurzem Vás provede Lukáš Pítra
Lukáš je expert na zákaznickou zkušenost (CX) a efektivní marketing, specializuje se na lead-gen projekty, D2C e-commerce, SaaS a malé a střední…Naučte se mapovat zákaznické cesty, zjišťovat potřeby a obavy vašich zákazníků a díky tomu designovat lepší produkty, služby, web nebo komunikaci. CX je zásadní a v budgetu i prioritách managementu rychle rostoucí téma v B2B i B2C, napříč vertikálami. Nestůjte pozadu!
Kurz vás ve 4 blocích provede kritickou teorií, praktickými metodami, cvičeními až k sestavení akčního plánu pro měření a zlepšování zkušenosti vašich zákazníků. Naučíte se auditovat kvalitu a rozsah reálného pochopení vašich zákazníků, získávat užitečnou zpětnou vazbu, zadat a/nebo sami provádět základní výzkumné metody, provázat kvalitativní insighty z daty a to vše využít pro návrh konkrétních měřitelných zlepšení. Po každém bloku si zpracujete cvičení pro váš byznys, ve kterému získáte od lektora zpětnou vazbu a budete jej moci obratem využít v praxi.
Zlepšování zákaznické zkušenosti (CX) prakticky (CZ)
Praha 4 Praha Pankrác, Na Strži 1702/65, 140 00 Praha 4
česky