Maximum z agentů call centra

Kurz na míru

Základní info

Záměr workshopu

Jednou mi říkal jeden můj známý: "Největší peníze v budoucnosti firmy vydělají na službách a své schopnosti a pohotovosti přinést zákazníkovi překvapení a nezapomenutelný zážitek." A tak jsem se nad tím zamyslel.

Překvapení a zážitek? V kontaktu s lidmi?

Co dělá takový kontakt jedinečný?

Kdyby existovalo kouzlo, které udělá jakoukoli službu jedinečnou, co by to bylo? A napadlo mě:

POCITY    EMOCE     STAV

Člověk zažije tisíce různých stavů během jediného dne. Stavy lze měnit rychle. Někdy během okamžiku.

… většina lidí to však nedělá vědomě …

Co získáte

Úspěšnost klientských telefonátů ovlivňují různé faktory, zvláště fyziologie, která se projeví v hlase, precizní použití jazyka a zaměření pozornosti agentů. Tyto faktory lze velmi uspěšně rozvíjet a využívat. A přesně to se naučíte během našeho workshopu. Obdržíte celou řadu praktických a užitečných pomůcek a nástrojů pro učení, plánování a řízení dlouhodobého rozvoje těchto „měkkých“ dovedností.

Viac info na http://www.cekota.com/index.php?cmd=page&id=44

Maximum z agentů call centra

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.