Cíl kurzu: Naučit se úspěšně prodat sebe, své výrobky či služby Zbavit se nervozity a strachu z prodeje Pochopit potřeby a hodnoty zákazníků a… |
Do you want to find out what your experience and competences in facilitation are? We will help you during this webinar. Facilitation might be a… |
Chcete metodu facilitace poznat opravdu do hloubky? Projděte naším půlročním výcvikem a získejte všechny potřebné kompetence pro roli úspěšného… |
Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši… |
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši… |
Poznejte opravdu efektivní způsoby vedení týmu a "tajné" nástroje ladění výkonnosti. Nalezení konkrétních odpovědí na to, jak být pro výsledky týmu… |
Chcete lépe spolupracovat s druhými a budovat dobré vztahy v týmu? Chcete umět efektivněji přesvědčovat, vyjednávat, prezentovat výsledky či se bránit… |
Cíle kurzu Seminář vám pomůže pochopit základní principy sítě LinkedIn. Ukážeme vám, jak využít různé možnosti, které tato síť nabízí, pomůže vám také… |
Cíle kurzu Stanete se lepším šéfem a kolegou. Naučíte se, jak vést tým plný různých povah tak, aby táhli za jeden provaz. Pochopíte, proč je každý člen… |
Čeká Vás zasvěcení do osvědčených disciplín pro lepší osobní produktivitu a efektivitu. Proč je tak důležité ohlednout se za organizací úkolů… |
Vyzkoušejte si a natrénujte jednání s „vaší“ komplikovanou osobou Setkáváte se v osobních i pracovních vztazích s lidmi, se kterými není vždy lehké… |
Cíl semináře Trénink účastníky seznámí s příznaky a fázemi syndromu vyhoření, ujasní si rizikové faktory syndromu vyhoření a pochopí vztah mezi… |
Cíl semináře Cílem kurzu je získat přehled o tom, jak efektivně účastníci tráví svůj čas, uvědomit si vlivy a vlastní možnosti ve vztahu k nakládání… |
Contents “When you change the way you look at things, the things you look at change.” Wayne Dyer, author and speaker This seminar is designed for all… |
Obsah kurzu „Všechno, co musíte udělat, je rozhodnout se, co uděláte s časem, který vám zbývá.“ Gandalf z románu Pán prstenů Určeno pro všechny, kteří si… |
I ředitelé a majitelé firem potřebují zajet do depa, inspirovat se, udělat si inventuru a posunout se ve svých dovednostech. Ochutnávka Týmové dílny… |
Dlouhodobé sezení nikomu neprospívá, to víme. Pojďte zavést kratší firemní porady ve stoje. Má to mnoho přínosů. Porady budou kratší, efektivnější a… |
Významný prvek při práci s klientem, zákazníkem či občanem, a je jedno zda na úřadě nebo ve společnosti, je vystupování zaměstnance, úředníka. Forma… |
Obsah vzdělávacího programu:Obecně k syndromu vyhoření, příznaky, specifika 1) potřeby jednotlivce versus potřeby kolektivu2) hodnoty a motivace jako… |
Popis kurzu Tento praktický workshop vám pomůže pochopit principy řízení změn a osvojit si nástroje pro jejich úspěšné zavádění. Naučíte se, jak… |
Popis kurzu Cílem tohoto praktického workshopu je naučit se rozlišovat mezi poradou jako nástrojem spolupráce a pouhým předáváním informací. Seznámíte… |
Strategic Negotiation Skills Students will learn the essential strategies and techniques needed to guide negotiations from opening discussions… |
The Art of Effective Presentations In this course, students will learn strategies to master your speaking skills, confidently standing before a group… |
Cíl kurzu: Poznat co to je vyjednávání a kdy má smysl vyjednávat Dokázat zvládnout přípravu na vyjednávání Seznámit se s možnými strategiemi pro… |
GARANTUJEME, že se při objednávce již 2 a více účastníků na vybraný termín školení uskuteční. Cíl kurzu: Naučit a procvičit základní techniky a… |
Vedení skupiny lidí a facilitace jejich setkání patří k nejdůležitějším kompetencím manažera, scrum mastera nebo lektora. Velmi rychle se přitom ukáže… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm… |
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši… |
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši… |
Jaká je síla našich emocí? Proč jsou emoce motorem lidského chování? Proč v praxi uspěje lépe ten, kdo umí dobře vycházet s druhými, lépe spolupracovat… |
Do you ask yourself how to better utilize the potential of your team? Do you want to achieve both high-quality results and sound relationships in… |
Cíle kurzu Zjistíte, jak minimalizovat svoji nesoustředěnost a roztržitost v průběhu dne. Dozvíte se, jak vám různé techniky pomohou zvládat stres a tím… |
Cíle kurzu Dozvíte se, proč se telefonování nemusíte bát. Zjistíte, jak klienta zaujmout při prvním telefonickém kontaktu. Natrénujete využití otázek pro… |
Položte základy své vlastní manažerské strategie, na nichž budete dál stavět Někdo je rozeným vůdcem, jiný bojuje s nejistotou. Nikdo není perfektním… |
Tento kurz je navržen tak, aby Vás provedl klíčovými aspekty přípravy a vytvoření Vašeho prvního CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive… |
Cíl semináře Účastnící se postupně seznámí se související terminologií týmové práce. Prostřednictvím týmových rolí budou demonstrovány dílčí role… |
Cíl semináře Cílem praktického nácviku je upevnění a zajištění efektivní komunikace uvnitř týmu /firmy tak, aby neprobíhala jednosměrně, aby… |
Obsah kurzu URČENO PRO převážně pro mistry, kteří vnímají prostor pro zlepšení svých komunikačních dovedností v jednání s podřízenými pracovníky a… |
Obsah kurzu URČENO PRO převážně pro mistry, kteří vnímají prostor pro zlepšení svých komunikačních dovedností v jednání s podřízenými pracovníky a… |
OCHUTNEJTE Spirálu kouče a vydejte se na cestu celoživotního vzdělávání – ukázka našeho koučovacího výcviku První spirály kouče ZDARMA. Ukázka je… |
Máte pocit, že už jste vyzkoušeli všechno a přesto se vám nedaří vést úspěšně jednání s klienty, kolegy, nebo vašimi partnery? Zdá se vám, že lidé… |
Komunikace je velkou součástí našeho života a dost významně se podílí na naší kvalitě života, protože ovlivňuje naše vztahy a interakci s druhými, ať… |
Koučování týmů je jedna z možnosti rozvoje větších či menších skupin ve firemním prostředí. Základem pro koučování týmů je spolupráce mezi vedoucím… |
Popis kurzu Cílem tohoto praktického workshopu je naučit se rozlišovat mezi poradou jako nástrojem spolupráce a pouhým předáváním informací. Seznámíte… |
Popis kurzu Kurz se zabývá problematikou klíčových zákazníků a péčí o ně. S oblibou se říká, že není ani tak těžké zákazníka získat, jako si jej udržet… |
Thinking with Critical Insight Students will learn to explore challenges, defy incorrect assumptions, and look at things with new and differing… |
Transitioning into Leadership for an IT Manager From developing an inspiring vision and empowering members to reach it to meeting deadlines and… |