Vedení službou
-
Kurz na míru
- Dodavatel:
Kontakty
- Tel.:+420 603 995 052
- E-mail:
- Web:
- Kontaktní osoba:Ing. Bc. Jiří Jemelka
- ID akce:2068126
Popis kurzu na míru Vedení službou
FILOZOFIE LEADERSHIP
Máme zkušenosti z oblasti revitalizace malých a středních podniků a tyto zkušenosti předáváme dál podnikatelům a manažerům v naprosto jedinečném kurzu na trhu o tom, jak efektivně vést svou firmu a své lidi ve volném pokračování semináře o práci manažera.
Jen 2x v roce 2014! Pouze dvakrát proběhne v roce 2014 dvoudenní kurz pro podnikatele o tom, jak být přitažlivým a efektivním lídrem nejen pro své lidi, jak účinněji vést své spolupracovníky, jaké má manažer dostupné metody a postupy k vedení lidí, k jejich hodnocení a k přípravě podřízených na další kariéru.
A kapacita je pouze 12 účastníků na jedno školení.
To znamená, že pouze 24 podnikatelů získá v roce 2014 prostřednictvím školení „LEADERSHIP“, osvědčené strategie a taktické přístupy, které podnikatelům-šéfům pomáhají dosahovat lepších výsledků ve vedení lidí.
Toto školení nabízíme našim klientům tak dlouho, dokud není kapacita plně obsazena. V momentě, kdy se naplní kapacita 12 účastníků pro termín 26.6.2014 a 12 účastníků pro termín 27.11.2014, nebude již v roce 2014 možnost, jak tento seminář absolvovat.
OSNOVA KURZU PRO PODNIKATELE - LEADERSHIP:
Vedení všeobecně
- vedení a management - srovnání
- jsou vůdcovské schopnosti vrozené neboje můžeme získat
- charakteristika úspěšného leadra
- konzultace a otázky k tématu „Co a jak?“
Styly vedení
- jaký jste typ leadra?
- rozbor stylů - základní přístupy, mřížka vedení
- autoritativní - autokratický
- demokratický - participativní
- delegativní - volný
Který styl je nejlepší?
- transakční a transformační vedení vs. vedení službou
- transakční vedení
- transformační vedení
- vedení službou
Základy Vedení službou
- začátek a původ
- inspirace Vedení službou
- Vedení službou – společné téma pro leadry
- co je Vedení Službou – (filozofie Servant Leadership)?
- 10 základných elementů Vedení Službou
Vedení a management
- trpělivost
- správný čas
- správní lidé
- správné místo
- správná metoda
- uvědomělost a schopnost učit se
- faktory udržitelného zvyšování hodnoty podniku
- spokojnost spolupracovníků
Kvalita a vztahy
- vize anebo hlavní úloha
- strategie úspěšné kontroly
- kompetence
- hlavní produkty a hlavní služby
- diferenciace
- aplikace vztahů do firemní kultury
Vedení službou od teorie k praxi
- kdo vede bez toho aby ho lidé následovali?
- vedení službou a oduševnění v práci
- kvality perfektních zaměstnavatelů
Firmy great place to work
- systém management
- efektivní personální management
- management vztahů
- harmonické pracovní místo
Etapy cesty k vedení službou
- kde jsme?
- výchozí bod
Propojení mezi vedením a pohledem na člověka
- balancování mezi managementem a vedením
- charisma
- vedení prostřednictvím Mentoringu
Časový průběh:
- 08.30 - 9.00 registrace
- 9.00 – 10.30 úvod + 1.blok
- 10.30 – 10.45 1.přestávka
- 10.45 – 12.15 2.blok
- 12.15 – 13.00 oběd
- 13.00 – 14.30 3.blok
- 14.30 – 14.45 2. přestávka
- 14.45 – 16.15 4.blok
- 16.15 – 16.30 závěr
Cíl tréninku:
Cílem vzdělávací aktivity je zprostředkovat účastníkovi vědomosti, zručnosti a schopnosti z oblasti moderního leadershipu. Získat poznatky o vedení spolupracovníků, naučit se používat metody a postupy jak vést, hodnotit a připravovat podřízených na další kariéru. Při tomto typu vzdělávání jsou žádoucí ne jen přednášky, ale také cvičení a řešení konkrétních případových studií.
Maximální počet účastníků kurzu:
12 účastníků
Cena školení a účastníka:
14.900Kč bez DPH / 1 účastník
Garance k semináři „Prodejní a marketingové strategie“:
1. Hodnota tohoto semináře je 14.900,- bez DPH.
2. Neplatíte nic předem, žádný převod peněz na účet předem.
3. Při příchodu do školící místnosti složíte na místě v hotovosti 14.900,- Kč + DPH.
4. Kdykoliv v průběhu dne se můžete zvednout, nechat si vrátit hotovost a odejít.
5. Máte 60ti denní garanci vrácení peněz, pokud po absolvování semináře do dvou měsíců od konání neuvidíte konkrétní zvýšení Vašich prodejů poté, co začnete aplikovat mnou navržené postupy.
Dostali jste někdy takto gentlemanskou nabídku? Jeden klient o mně prohlásil, že buď jsem si dobře vědom svých schopností a výsledků z minulosti nebo jsem blázen. Pevně si stojím za svými výsledky a svou prací a proto si myslím, že výše uvedená nabídka s garancemi je seriózní a vyvážená.
Místo konání školení:
Restaurace U zámecké zahrady, Lipník nad Bečvou
Termíny konání v roce 2014:
26.6., 27.11.
Objednávka na: jiri.jemelka@btci.cz
nebo na telefonu:
603 995 052
Více informací na: www.btci.cz, www.jip-pf.cz