EduCity.cz již brzy v novém designu!
Prohlédněte si nový vzhled EduCity.cz ještě před jeho oficiálním spuštěním!

Řízení zákaznické zkušenosti

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Toto poradenství je poskytováno dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Poradenství

  • ID akce:
    2846209

Popis poradenství Řízení zákaznické zkušenosti

 

80% zákazníků, kteří přešli ke konkurenci, říkají, že byli s předchozím produktem spokojeni. Spokojenost zákazníka je důležitým parametrem, stejně jako kvalita toho co nabízíte, k vítězství ale nestačí. To co zajistí úspěch na dnešních přesycených komoditizovaných trzích, je vaše jedinečnost v očích zákazníka. Tou jedinečností může být „zážitek“, který zákazník v souvislosti s „vámi“, s použitím nebo spotřebou vašich produktů či služeb, zažije. „Zážitek“, který je jen jeho, v jeho hlavě a je proto unikátní a nezaměnitelný.

Pomohu Vám vytvořit koncept řízení zákaznické zkušenosti a pomohu Vám jej i realizovat.