Řízení zákaznické zkušenosti

Poradenství

Základní info

 

80% zákazníků, kteří přešli ke konkurenci, říkají, že byli s předchozím produktem spokojeni. Spokojenost zákazníka je důležitým parametrem, stejně jako kvalita toho co nabízíte, k vítězství ale nestačí. To co zajistí úspěch na dnešních přesycených komoditizovaných trzích, je vaše jedinečnost v očích zákazníka. Tou jedinečností může být „zážitek“, který zákazník v souvislosti s „vámi“, s použitím nebo spotřebou vašich produktů či služeb, zažije. „Zážitek“, který je jen jeho, v jeho hlavě a je proto unikátní a nezaměnitelný.

Pomohu Vám vytvořit koncept řízení zákaznické zkušenosti a pomohu Vám jej i realizovat.

Řízení zákaznické zkušenosti

Vybraný termín:

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a pět ? Součet zapište číslicemi.