SPECIALIZOVANÉ SLUŽBY PRO CALL CENTRA

Poradenství

Základní info

Naše zkušenost v oblasti telebusinessu ukázala, že standardní postupy výběrového řízení jsou pro výběr vhodných uchazečů do Call center nedostatečné. Ve spolupráci se sesterskou společností ve Velké Británii jsme proto vyvinuli unikátní know-how založené na metodice Assessment Centre, které je zaměřeno přímo na oblast Teleresources.


Naši kandidáti procházejí několikastupňovým výběrovým procesem, během kterého jsou telefonicky i prezenčně dotazováni a testováni v oblastech schopnosti týmové práce, odolnosti vůči stresu, spolehlivosti a telefonních dovedností, hodnoceni a následně trénováni.


Tento proces nám umožňuje získat objektivnější informace o schopnostech, dovednostech, postojích a spolehlivosti uchazečů, než bychom získali během standardního přijímacího pohovoru. Proto Vám můžeme představit pouze ty nejkvalitnější kandidáty, což je zásadní pro úspěch každého Call centra.

SPECIALIZOVANÉ SLUŽBY PRO CALL CENTRA

Vybraný termín:

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.