TOP C - Analýza spokojenosti zaměstnanců

Poradenství

Základní info

Význam spokojenosti zaměstnanců

Zaměstnanci jsou nejcennějším aktivem každé společnosti. Většinou je velmi obtížné nahradit jejich znalosti a intelektuální kapitál.

Proto je zásadní, aby manažeři věděli:

  • Co nejvíce zaměstnanci na společnosti oceňují
  • Co by chtěli nejvíce změnit


Přeměna zaměstnanců v loajální a oddané je přáním každého managementu, ale znalost jak toho docílit často chybí. Provádění pravidelných výzkumů spokojenosti zaměstnanců a využití jejich výsledků přináší pozitivní změny firmě a je jednou z možností, jak zlepšit dialog mezi zaměstnanci a manažery.

Provádění Analýzy spokojenosti zaměstnanců ve firmě je věc velmi důležitá, a proto vyžaduje hlubokou znalost tématu a dostatek času, aby výsledky mohly být později použity pro vypracování akčních plánů a realizaci kroků ke zlepšení.

Spokojení a oddaní zaměstnanci přinášejí konkurenční výhodu své firmě tím, že poskytují vysoce kvalitní služby zákazníkům. Důsledkem toho je vysoká spokojenost zákazníků, která zajišťuje dlouhodobou prosperitu společnosti.

Specifikace potřeb a cílů

Prvním a nejdůležitějším krokem v analýze spokojenosti zaměstnanců je zjistit, jak jsou s vámi spokojeni. Problému s tím, že nevíte co dělat s odpovědí nebo odmítáte přijmout výsledek, se lze vyhnout správným stanovením cíle a potřeb v přípravné fázi.

Pokud nemáte stanoven cíl nebo se vám těžko formulují vaše potřeby, TOP C vám pomůže díky svým zkušenostem.

Provádění analýzy spokojenosti zaměstnanců

Doručování dotazníků respondentům – Hlavní část TOP C průzkumu spokojenosti zaměstnanců je on-line na internetu. Podle přání klienta jsme schopni doplnit on-line průzkum tištěnými papírovými dotazníky a telefonním dotazováním.

TOP C se vám postará o :

  1. Navržení webového dotazníku
  2. Provedení telefonických dotazování
  3. Přípravu tištěné verze dotazníku


Sběr dat
– sběr dat začíná rozesláním vašich dotazníků a končí doručením posledního vyplněného formuláře dotazníku do databáze.

Připomínky - rozesíláním připomínek na zaměstnance, kteří neodpovídají uprostřed průzkumu, pomáhá zvýšit aktivitu k vyplnění analýzy.

Analýza výsledků a poděkování respondentům

Výpočet modelu spokojenosti - Model spokojenosti je statistický model, který popisuje prioritní témata, která mají vliv na zaměstnance. Vzhledem k tomu, že prioritní témata jsou počítána na základě statistických metod a nikoliv přímým dotazováním zaměstnanců, detekce lidským vnímáním je odstraněna a spolehlivost výsledků je vyšší.

Prezentace výsledků – Po důkladné analýze vyplněných formulářů spokojenosti zaměstnanců vás provedeme výsledky a poradíme vám, jak dál pracovat s analýzou.

Poděkování respondentům – na tento krok se velmi často zapomíná. Po ukončení průzkumu vždy poděkujeme respondentům a uvědomíme je o tom, že jejich vstupní informace byly cenné.

TOP C - Analýza spokojenosti zaměstnanců

Vybraný termín:

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.