TOP C - Analýza spokojenosti zákazníků

Poradenství

Základní info

Jsou vaše firemní strategie v souladu s prioritami a potřebami vašich zákazníků?

Spokojenost zákazníků je jedním z nejdůležitějších klíčových výkonnostních ukazatelů každé společnosti.

Výzkumy ukázaly na silný vztah mezi úspěšnými společnostmi a jejich orientaci na zákazníky.

Spokojenost zákazníků jako index je rovněž jedním z nejčastěji používaných komponent v Balanced Scorecard.

Spokojenost zákazníků je důležitá z následujících důvodů:

  • Zákazníci jsou jediným zdrojem příjmu pro firmy
  • Zákazníci přinášejí firmě obraty, které potřebuje pro své úspěšné fungování
  • Spokojení klienti od vás koupí znovu a doporučí vás potencionálním zákazníkům

Čím více se přizpůsobíme přáním zákazníků, tím více nám to přinese výhod do podnikání.

Prostřednictvím Analýzy spokojenosti zákazníků je možné měřit a analyzovat zákaznické postoje, priority a porovnávat je s vaší tržní strategií.

Měřením a analýzou vašich vztahů se zákazníky budete mít skutečná fakta pro implementaci nových firemních strategií.

Zákaznické průzkumy spokojenosti Vám pomohou pochopit, zda se spokojenost pohybuje směrem nahoru nebo dolů.

CSI – Customer Satisfaction Index je nástroj určený k měření spokojenosti zákazníků s výrobky, službami i společnosti samotnou. Pomáhá porozumět hodnocené společnosti důvody zákazníkovy spokojenosti či nespokojenosti.

Máme zkušenosti:

TOP C se věnuje výzkumu spokojenosti zákazníků a máme dlouhodobé zkušenosti z automobilového průmyslu, financí, služeb a maloobchodního prodeje V TOP C průzkumu spokojenosti zákazníků vám pomůžeme odpovědět na zásadní otázky spojené s vaší konkrétní situací a strategií:

  1. Jak jsou konkurenceschopné vaše produkty a služby?
  2. Poskytují vaši zaměstnanci přidanou hodnotu zákazníkům?
  3. Jak silné jsou vaše vztahy se zákazníky?
  4. Pomáháte vašim zákazníkům zvyšovat jejich konkurenceschopnost?
  5. Jak byste měli rozvíjet vaše vztahy se zákazníky?

Pokud máte otázky týkající se Analýzy spokojenosti zákazníků, kontaktujte nás.

TOP C - Analýza spokojenosti zákazníků

Vybraný termín:

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.