Procesy

Poradenství

Základní info

Dlouhodobý úspěch podnikům nepřinášejí výrobky, ale procesy, které vedou k jejich vytváření. Dobré výrobky nedělají vítěze, to vítězové dělají dobré výrobky." - James Champy a Michal Hammer

Procesní přístup chápeme jako klíčový nástroj pro neustále zlepšování řízení a běhu podnikových činností. 

S manažery vytváříme řešení pro zvýšení výkonnosti a efektivnosti hlavních  a podpůrných činností. Mezi hlavní činnosti patří  marketing, obchod, výroba, poskytování slušeb, servis. Podpůrné činnosti tvoří - finance, public relation, lidské zdroje, informatika, a další.

Společný úspěch měříme základními měřítky procesů - zvýšením počtu zákazníků nebo zakázek, zvýšením ziskovosti zakázky, zvýšením spokojenosti zákazníka, zkrácením doby výroby (realizace), snížením nákladů na hlavní a podpůrné činnosti, snížením nákladů na dodavatele.

Příklady procesního řešení: realizace nových produktů - zvýšení počtu zákazníků, optimalizace produktového mixu - zvýšení ziskovosti zakázky, zlepšení řízení projektu -  doba realizace, řízení dodavatelů - úspora nákladů.

Procesy

Vybraný termín:

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.