OBCHODNÍ PORADENSTVÍ

Poradenství

Základní info

  • Efektivní obchodní korespondence

  • Jak vytvářet nabídky, které přesvědčí a získají profitabilní obchod a dlouhodobé zákazníky

  • Jak prezentovat nabídky

  • Příprava na výstavy a veletrhy

  • Jak úspěšně vystupovat na výstavě a veletrhu

  • Plánování obchodní činnosti

  • Vytváření Business planu

  • Zavádění a rozvíjení systému CDM (Customer Development Management = systému rozvoje zákazníka)

  • Jak zefektivnit týmový přístup systému rozvoje zákazníka

  • Nastavení kontrolních mechanismů prodeje

  • Používání analýzy SWOT

  • Vytváření strategického plánu rozvoje zákazníka

  • Budování profitabilního zákaznického portfolia

  • Jak řídit prodejní cyklus

  • Příprava a vedení obchodního jednání

  • Uplatňování pravidel efektivního vyjednávání

  • Analýza vlastních negociačních předpokladů a určení programu jejich rozvoje

  • Analýza jednotlivých vlivů rozhodovací jednotky (RJ) zákazníka

  • Ovlivňování faktorů rozhodování jednotlivých vlivů RJ zákazníka

  • Získávání souhlasu od lidí různých osobnostních typů

  • Zavádění a rozvíjení motivačních systémů odměňování v prodeji

  • Jak vytvářet a řídit Key Account Management

  • Uplatňování Lean sales managementu

OBCHODNÍ PORADENSTVÍ

Vybraný termín:

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.