akce proběhne s ohledem na epidemiologickou situaci ve webinářové podobě...
POZOR ! začátek webinář byl s ohledem na pracovní povinnosti lektora přesunut na 12,00 hodin
Výklad vyhlášky 114/2002 Sb., o fondu kulturních a sociálních potřeb, a souvisejících právních předpisů pro účetní, odborové funkcionáře, ekonomy a další zájemce o tuto problematiku v organizačních složkách státu, příspěvkových organizacích, obcích, krajích atd. .
Obsah:
Přednáší: Ing. Martin ŠABO, MFČR Praha
Termín: 24. listopadu 2020 ( úterý) od 12.00 ( 11.30 vstup do webináře)
Místo: Internet
Cena: 2000,-Kč / vč. DPH /
Jen pár otázek a odpovědí prosím k webinářové podobě z pohledu účastníka -
co je to webinář a co k tomu bude účastník potřebovat? Webinář je vlastně přímý přenos hlasu lektora, obrazu lektora a podkladových materiálů na obrazovku vašeho počítače - a to buď ve vaší kanceláři nebo třeba doma na home office ....
Jaký je třeba mít počítač k tomu, aby webinář fungoval? Namísto popisu technických parametrů softwaru a hardwaru mi dovolte uvést raději následující. Pokud si na počítači, kde budete sledovat náš webinář, vyzkoušíte následující test, tak si můžete být jisti v tom, že budete mít kvalitní přenos webináře. Klikněte si prosím třeba na www.seznam.cz či www.idnes.cz a pusťte si některé z mnoha zde přiložených videí. Pokud bude video přehráno kvalitně, tj. bez zakousávání videonahrávky a bez zadrhávání hlasů či zvukových efektů, tak máte dostatečně parametricky kvalitní počítač a přenos bude fungovat. V opačném případě webinář fungovat nebude a jediným řešením je dobré internetové připojení případně novější operační systém /např. Win10,8, Vista, 7/
Je třeba se seznamovat s návodem na použití videokonferenčního prostředí? Všem účastníkům posíláme cca tři pracovní dny detailní návody či instruktážní videa na stažení a práci s webinářovým systémem. V případě potřeby nabízíme telefonickou podporu – a to při zahajování webináře nebo kdykoli před tím, tzv. po telefonické dohodě na tel. 722 546 496
Platební podmínky u webináře? Pouze převodem! Nehraďte prosím zálohově, tj. dopředu před konáním. Po webináři obdržíte mailem daňový doklad/fakturu se 14denní splatností.
Účastnický poplatek se nevrací. Nebudete-li se moci semináře zúčastnit, pošlete náhradníka.
Pokud se na seminář přihlásí 2 a více účastníků z jedné organizace či firmy, bude základní
účast. poplatek snížen o 200,-Kč za každého posluchače. Členové SVAZU ÚČETNÍCH mají
nárok na slevu 100 Kč.
Kontaktní údaje na organizátora semináře:
NOVATIS s.r.o., Masarykovo náměstí 1484, 530 02 Pardubice
IČ: 27509974 DIČ: CZ27509974
Mail: seminare.ekonomika@seznam.cz
Telefon: +420722546496, +420727855400
Bankovní spojení: 181925693/0600 GE MONETA MONEY Bank a.s.
WEBINÁŘ - FKSP a sociální fondy 2020 /2021 přehled významných změn od ledna 2020 očekávané významné změny 2021 aktuální stav v praxi
24.11.2020 ONLINE Upřesnující informace k termínu
08:30 – 13:00 hod.
česky