FAKTURACE OD A DO Z – ONLINE

Základní info

Program webináře.

 

  •  Faktury v účetnictví a v daňové evidenci – základní rozdíly
  •  Faktury došlé – evidence závazků
  •  Faktury vystavené – evidence pohledávek, opravné položky k pohledávkám, odpis – účetní, daňový
  •  Promlčení a právní zánik smluvního vztahu
  •  Zálohy, zálohové faktury, předfaktury, proformafaktury, faktury za hotové
  •  Faktura podle zákon o účetnictví a vyhlášky k zákonu
  •  Daňové vazby – daně z příjmů, DPH
  •  Posouzení daňové uznatelnosti výnosů a nákladů
  •  Faktury v kontrolním hlášení, vazba na přiznání k DPH
  •  Fakturace na základě objednávek, zakázek, smluv podle občanského zákoníku (typy smluv)
  •  Forma listinná, elektronizace faktur, schvalování a podpisování v písemné, technické nebo elektronické formě,“ vytěžování údajů z faktur“
  •  Fakturace nájemného, přefakturace
  •  Splatnost faktur, promlčení, právní zánik, smluvní pokuty, úroky z prodlení
  •  Poskytování slev, rabatů, skont, reklamace
  •  Náležitosti faktur
  •  Implementace  Směrnice EU k DPH – oddíl Fakturace
  •  Upozornění na dopady na praxi v oblasti vystavování a účtování faktur – občanský zákoník,  zákon o obchodních korporacích, rejstříkový zákon, zákon o daních z příjmů, zákon o DPH, zákon o omezení plateb v hotovosti, zákon o ochraně osobních údajů – GDPR a další.
  •  Diskuze, zodpovězení dotazů účastníků

 

✅  Školení je vhodné pro fakturanty, administrativní pracovníky, pracovníky skladového hospodářství, vedoucí pracovníky, podnikatele, účetní, sekretářky, asistentky.

Školení je zaměřeno na funkce faktur. Jaké povinnosti a odpovědnost mají dodavatelé, jaké odběratelé? Vysvětlíme na praktických situacích a příkladech pojmy faktura, proforma faktura, účetní doklad, daňový doklad a další užívané pojmy. Vše s aplikací v praxi.

Cílem školení je seznámení s důležitými okruhy z oblasti fakturace dle platné legislativy, a to se zaměřením na praktické využití. Zásadní přitom bude pochopení členění faktur na přijaté, vystavené a také jejich oběh a schvalování. Vysvětlení bude zaměřeno také na elektronizaci faktur v účetnictví a v oběhu účetních dokladů.

Školení proběhne přes Google Meet (přes odkaz v prohlížeči, bez nutnosti instalace). S lektorkou můžete v průběhu školení komunikovat buď písemně prostřednictvím chatu nebo můžete dotazy pokládat ústně nebo zaslat předem na náš email (info@intellego.cz). Minimálně 24 hodin před konáním obdržíte na Váš email přístupové údaje a podkladové materiály. Po celou dobu konání můžete kontaktovat naši technickou podporu (tel: 704 056 626)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Přednáší: Ing. Květoslava Novotná

Forma konání: Webinář

Cena: 2000 Kč + 21 procent DPH

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kontaktní údaje na organizátora semináře:

NOVATIS s.r.o., Jana Palacha 363, Zelené Předměstí, 530 02 Pardubice

IČ: 27509974                DIČ: CZ27509974

Mail: seminare.ekonomika@seznam.cz     

Telefon: +420722546496, +420727855400

Bankovní spojení: 181925693/0600 MONETA MONEY Bank a.s.

 

FAKTURACE OD A DO Z – ONLINE

Vybraný termín:

11.12.2025  ONLINE Upřesnující informace k termínu
09:00 – 13:30 hod.

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a dvě ? Součet zapište číslicemi.