U auditů procesů je zvlášť významný účinek na výrobek, proto se pozorování výrobku dává přednost. Z tohoto auditor vychází už při vlastním plánování auditu. Na základě harmonogramu auditů zpracovává příslušný auditor další dokumentaci k provedení auditu.
Cíle:
* Naučit se využívat audity pro stanovení rozsahu, jakým jsou požadavky na QMS splněny, pro posouzení efektivnosti QMS a pro identifikaci příležitostí pro zlepšování.
* Naučit se prověřit kvalitativní způsobilost procesů, zda tyto procesy ve svém komplexu a vzájemné provázanosti jsou dostatečně způsobilé splnit požadavky kladené na výrobky nebo služby.
Cílová skupina:
Interní auditoři společnosti, poradci, pracovníci odpovědní za řízení kvality ve společnosti.
Obsah:
* Cíle auditu
* Plánování auditu
* Postup auditu
* Oblasti posuzování
* Vstupy procesu
* TURTLE Model
* Výstupy procesu
* Procesní orientace
* Procesní řízení
* Hodnocení
- kritéria
- klasifikace
* Nápravná opatření
- administrativní
- technická/organizační
* Audit procesu v praxi
Metody:
Odborný výklad kombinovaný s diskusí, týmová práce v malých skupinách, případové studie, praktické zkušenosti.
Procesní audity VDA
Praha Praha 3, Pod Lipami 41
česky