Pomoci pochopit zjišťování příčin a variability problémů, na které se díváme každý den a jen provozní slepota nám brání je odhalit. Poskytnout účastníkům jednoduché metody, které, pokud jsou realizovány skutečně a nikoli jen papírově pro auditory, umožní nacházet kořenovou příčinu problému a nastavovat nápravná a preventivní opatření.
Pro všechny, kteří jsou zapojeni do řešení „problémů“, řízení neshod, reklamací, investigací kořenových příčin v rámci dodavatelské kvality apod. a pro všechny kdo jsou zapojeni do zlepšování. Manažerům, vedoucím pracovních týmů i pracovníkům útvarů kvality, inženýrům, vedoucím kontrol apod.
08:30 – 09:00 Prezence
09:00 – 17:00 Odborný program
Během programu bude účastníkům podáno občerstvení (káva, čaj, minerálka, chlebíčky, ovoce, zákusek).
Kurz je možno realizovat jako podnikový přímo u zákazníka se zaměřením na jeho vlastní problematiku. Nabídku na vyžádání rádi zpracujeme.
Kurz 16.11.2023 bude školit Ing. Jiří Chaloupka.
Vypsané termíny na rok 2024 školí Ing. Helena Nováková.
Účastníkům bude vystaveno OSVĚDČENÍ o absolvování s uvedením rozsahu 8 hodin a obsahové náplně kurzu.
Investigace kořenových příčin reklamací a neshod
18.11.2024 Královéhradecký kraj Galerie Artičok, Třída Karla IV. 493, Hradec Králové
česky