Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Nácvik komunikace se specifickými typy klientů - online

kurz

Základní info

Nácvik komunikace se specifickými typy klientů - online

Číslo akreditace: A2021/0159-SP/PC/PP/VP

Kurz proběhne online ve virtuální učebně. Po absolvování kurzu získáte osvědčení stejně jako z prezenčního kurzu.

Virtuální učebna bude přístupná 1 hodinu před zahájením vysílání. Můžete si vyzkoušet funkci všech potřebných nástrojů (mikrofon, sluchátka, kamera, chat).

Do objednávky v poznámce - nezobrazí se na faktuře napište jednotlivé emailové adresy ke každému přihlášenému účastníkovi.

Technická podpora:

Eduard Gratzl
Online learning specialist, LMS support,
Mobil: +420 702 513 516
E-mail: eduard.gratzl@bfz.cz

Pozvánku do virtuální učebny a prezentaci obdržíte v samostatném emailu.


Co budete potřebovat:

Potřebovat budete v každém případě:

  • Pevný počítač, notebook, tablet nebo mobilní telefon (některé funkce budou omezeny)
  • Prohlížeč Google Chrome nebo Microsoft Edge
  • Pohodlnou židli nebo křeslo doma nebo v kanceláři
  • Kapku ticha (pokud nebudete používat headset, zajistěte klid ve vaší místnost - děti, televize, zvířata, kolegové - jinak vše uslyší ostatní účastníci)
  • Dostatečně rychlé připojení k internetu
    • Stahování (download) optimálně 4 Mbits a více
    • Nahrávání (upload)
    • Min. 0,5 Mbps – pouze pro sledování webináře
    • Min. 2 Mbps – při použití vašeho mikrofonu a kamery
    • Zde můžete vyzkoušet rychlost internetového připojení: https://rychlost.cz/

Volitelně:

  • Chcete-li se zúčastnit živé diskuse s lektorem
    • Mikrofon nebo ještě lépe sluchátka s mikrofonem (headset)
  • Chcete-li se stát naplno součástí virtuální online třídy
    • Webovou kameru externí nebo zabudovanou

Popis kurzu:

Kurz je určen pracovníkům v sociálních službách, sociálním pracovníkům, vedoucím pracovníkům sociálních služeb a neformálním pečovatelům. Zaměřuje se na prohloubení znalostí a dovedností v oblasti komunikace se specifickými typy klientů. V úvodu kurzu bude probírána komunikace a její význam v sociálních službách, techniky aktivního naslouchání, empatie, projevy verbální a neverbální komunikace a vliv prostředí na komunikaci. Další blok bude věnován asertivitě a možnému využití v sociální oblasti. Okrajově budou probírány problémy a konflikty při komunikaci. Druhá část kurzu bude věnována nácviku konkrétních modelů komunikace a jednání se specifickými typy klientů. Kurz je zaměřen na praktický nácvik komunikačních dovedností ve specifických situacích.

Co mi kurz přinese:

  • Rozvinete si své znalosti a dovednosti v oblasti komunikace se specifickými typy klientů.
  • Získáte informace o komunikaci a jejím významu v sociálních službách.
  • Pochopíte techniku aktivního naslouchání, empatie, verbální a neverbální komunikace.
  • Seznámíte se s projevy a chybami v komunikaci i vlivem prostředí na komunikaci.
  • Naučíte se využívat asertivitu při komunikaci s klienty a rozvinete si komunikační dovednosti.
  • Naučíte se správně komunikovat a jednat se specifickými typy klientů (klientem v odporu, s klientem nedobrovolným, mlčenlivým, nekomunikativním, depresivním, se sebevražednými sklony, manipulativním, agresivním, závislým na alkoholu, drogách i osobách).

Délka: 8 hodin teoretické výuky

Forma studia: prezenční

Způsob ukončení studia: Rekapitulace probírané látky

Komu je kurz určený?

  • Pracovníkům v sociálních službách
  • Sociálním pracovníkům
  • Vedoucím pracovníkům sociálních služeb

Vstupní předpoklady: žádné

Program nebo obsah:

  • Úvod
  • Komunikace
  • Asertivita a její využití v sociálních službách
  • Problémy a konfliktní situace
  • Komunikace se specifickými typy klientů
  • Závěr

Nácvik komunikace se specifickými typy klientů - online

Vybraný termín:

 Praha

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.