Základní info
Řešení konfliktů a vyjednávání (Úvod do problematiky)
Číslo akreditace: A2019/0428-SP/PC/PP/VP
Popis kurzu: Kurz je určen pracovníkům v sociálních službách, sociálním pracovníkům, vedoucím pracovníkům sociálních služeb a neformálním pečovatelům. Cílem kurzu je seznámit jeho účastníky s možnostmi řešení konfliktních situací při výkonu sociálních služeb. Naučí vás, jak reagovat na případné problémy, jak řešit spory v práci a jak zvládat emoce. Kurz se zaměřuje na problematiku vyjednávání, zásady a styly při vyjadřování. V závěru kurzu bude prováděn praktický nácvik řešení konfliktních situací.
Co mi kurz přinese (Cíle kurzu):- Naučíte se, jak reagovat na případné konflikty v sociálních službách.
- Naučíte se reagovat na případné problémy.
- Naučíte se, jak řešit spory v práci.
- Naučíte se zvládat emoce.
- Seznámíte se s problematikou vyjednávání, zásadami a styly při vyjadřování.
- Projdete praktickým nácvikem řešení konfliktních situací.
Délka: 8 hodin teoretické výuky
Forma studia: prezenční
Způsob ukončení studia: Rekapitulace probírané látky
Komu je kurz určený? - Pracovníkům v sociálních službách
- Sociálním pracovníkům
- Vedoucím pracovníkům sociálních služeb
Vstupní předpoklady: žádné
Program nebo obsah:- Úvod
- Základní orientace v teorii konfliktu
- Řešení konfliktu a vyjednávání
- Vyjednávání
- Typové konfliktní situace
- Závěr