Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Otázky a odpovědi k vedení spisové služby ve školách

Základní info

Nastavení procesu oběhu dokumentů je třeba v praxi přizpůsobit provozním podmínkám jednotlivých škol tak, aby byl efektivní a co nejméně zatěžoval. Práce s dokumenty musí probíhat v souladu nejen s archivní legislativou, ale i s GDPR, aby nedošlo k porušení zásad ochrany osobních údajů.

Budou zodpovězeny např. tyto otázky:
* Musí škola vést povinně spisovou službu?
* Listinná nebo elektronická spisová služba?
* Jak si vybrat správný software elektronické spisové služby?
* Kterým dokumentům se přiřazuje jednací číslo?
* Jak pracovat s dokumenty doručenými datovou schránkou?
* Jak, kam a na jak dlouho ukládat digitální dokumenty?
* Kdy je nutné provádět autorizovanou konverzi dokumentů?
* Jak má vypadat spisovna?
On-line semináře - vzdělávejte se kdekoliv

On-line seminář neboli webinář je způsob vzdělávání přes internet vedený lektorem v reálném čase. Zúčastnit se ho můžete kdekoliv. Stačí Vám k tomu jen počítač s internetem a sluchátka. Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu. On-line semináře probíhají v aplikaci Adobe Connect. Link k přihlášení do virtuální místnosti Vám pošleme den před konáním semináře na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.

Otázky a odpovědi k vedení spisové služby ve školách

Vybraný termín:

11.3.2021  ONLINE Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a tři ? Součet zapište číslicemi.