Motivace a hodnocení výtvarné práce v předškolním a mladším školním věku

kurz

Základní info

Výtvarná řeč je specifický jazyk sebevyjádření jako základ zdravého přijetí sebe i světa. Má své zákonitosti. Výtvarnému jazyku se učíme stejně přirozeně jako mateřské řeči. Nesprávným postojem a hodnocením může učitel přispět ke vzniku frázovitosti a konvenčnosti této kreativní síly v nás. Skutečná role učitele je být moudrým, laskavým a kreativním průvodcem na cestě dětské výtvarné tvorby. Podíváme se společně na varianty a možnosti motivace a hodnocení dětského výtvarného projevu. Zažijeme si na vlastní kůži, jak na nás tyto varianty působí. Zamyslíme se nad podílem vlastní kreativity a sebevzdělávání v roli průvodce dětského výtvarného světa.Cílem semináře je nastolení zdravých základů sebehodnocení a schopnosti ocenit práci druhých a naučit se v ní hledat poučení a inspiraci.
Vlastní náplň semináře:
1/ na základě spontánní vlastní tvorby (tzv. výtvarného diktátu) odhalíme vlastní schopnost popasovat se s výtvarnou frází a umět odhalit konvence a klišé, jež zkreslují naše vnímání reality
2/ zamyslíme se nad schopností dětí reflektovat obsah a formu výtvarné motivace a tím i vizuálně obrazného výsledku
3/ukážeme si příklady motivace a způsob jak prolnout slovo-obraz-gesto tak, aby v dětech vyvolaly podněty k vlastní práci
4/společně se zamyslíme nad přístupem učitele k hodnocení dětského vizuálního projevu a zažijeme si pocity při manipulaci a zásahu do vizuálně obrazného vyjádření dítěte

Motivace a hodnocení výtvarné práce v předškolním a mladším školním věku

Vybraný termín:

 Plzeňský kraj Upřesnující informace k termínu

Cena
500 Kč + 0% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.