Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Jak motivovat klienta v sociální službě

Základní info

Jak motivovat klienta v sociální službě Číslo akreditace:   A2018/0181-PC/SP/VP (akreditace Dítě, rodič, prarodič, z.s.) Popis kurzu: Kurz je určen pro pracovníky v sociálních službách, vedoucí pracovníky a pro sociální pracovníky, například pracovníky obcí a měst, pracovníky v zařízeních sociálních služeb a všem dalším zájemcům o tuto problematiku. Pracovníci získají znalosti rozlišení potřeb klientů, možnosti práce se získanými podklady a postupy pro řešení situace klienta. Délka: 8 hodin teoretické výuky bez odborné praxe Forma studia: prezenční Způsob ukončení studia: Rekapitulace probírané látky Komu je kurz určený:

  • Pracovníkům v sociálních službách
  • Sociálním pracovníkům
  • Vedoucím pracovníkům
Vstupní předpoklady: žádné Program nebo obsah:
  • Životní postoje a druhy motivace
  • Lidské emoce, lidské potřeby a jak nejlépe zjistíme, využití při sociální práci
  • Motivace pracovníků při práci s klienty,
  • Sociální aspekty motivace lidí,
  • Motivace kolektivu pro sociální práci
 

Jak motivovat klienta v sociální službě

Vybraný termín:

4.11.2019  Karlovy Vary.

Cena
1170 Kč + 0 % DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a pět ? Součet zapište číslicemi.