Agresivní klient a jak s ním pracovat vychází ze skutečností, že se pracovníci v sociálních službách setkávají s klienty a jejich agresivitou. Je důležité si uvědomit, že i pracovník sám je vystaven svým vlastním projevům agrese. Agrese je široce známý pojem, se kterým se setkal každý z nás.
Společnost se snaží s touto lidskou složkou v různých směrech vyrovnávat a regulovat ji. Vymezit pojem agrese, agresivita, jak se může projevovat a je důležité si ujasnit, proč se lidé chovají agresivně. Dozvědět se, jak takovým projevům předcházet, jak vyhodnotit akutní projev agrese a jak na něj vhodně, podle konkrétní situace, reagovat.
Agresivní chování je důležitým tématem v péči o seniory žijící v institucionální péči. Osvojit si některé metody, které pomáhají snížit agresi při konfliktu. Také získat větší jistotu pro práci s agresí a snížit svoji hladinu stresu.
Agresivita při práci s klientem
Praha
česky