Kurz je sestaven pro potřeby pracovníků v sociálních službách a sociální pracovníky. Tito pracovníci jsou v úzkém každodenním kontaktu s klienty, náročnost jejich profese často vede k syndromu vyhoření. Supervize je jedním z nástrojů, který vede k celoživotnímu učení pracovníků, ale i k ventilaci emocí a podpoře pracovníka, čímž zvyšuje kompetence pracovníků při práci s klientem. Účastníci kurzu se seznámí s jedním z nástrojů podpory pracovníků, kteří jsou v přímém kontaktu s klienty. K seznámení dojde praktickou zkušeností v průběhu výukové supervize, ale i k teoretickému propojení v rámci jednotlivých modulů. Účastníci se naučí formulovat svá očekávání a zakázky v supervizi. Osvojí si i základy úspěšného dialogu. Poznají formy a funkce supervize. V případě, že se ve své praxi ocitnou v situaci, kdy si budou dojednávat vlastní supervizi, osvojí si základní pravidla uzavírání dohody (kontraktu) v supervizi.