Operátor Call centra

kurz

Základní info

Rekvalifikační kurz je určen pro uchazeče usilující o práci v moderních call centrech. Tyto komunikační uzly jsou budované zejména organizacemi s širokým portfoliem zákazníků, kterým poskytují informační a produktové služby.
Kurz účastníky vybaví základními dovednostmi operátora call centra, který musí zvládat práci na PC, komunikační dovednosti a to zejména prostřednictvím telefonu, vyrovnávat se specifiky práce operátora – velké stresové zatížení, organizace práce klienty, větší počet operátorů v jedné místnosti atd. Účastníci kurzu se naučí zvládat konfliktní klienty, vytvářet prostřednictvím komunikace pozitivní obraz své mateřské organizace, oslovovat pomocí telefonu potencionální klienty.
Poznatky a dovednosti z kurzu mohou díky rychlému nárůstu počtu call center uplatnit jak v soukromé sféře, tak ve sféře státní či neziskové.

Operátor Call centra

Vybraný termín:

 Liberecký kraj Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.