Základní info
Absolvent po ukončení tohoto rekvalifikačního kurzu samostatně řeší veškerou obchodní agendu v organizacích při nabízení a prodeji jakéhokoli produktu. Umí si připravit prezentaci produktu a využít ke své práci informační a komunikační technologie. Vyzná se v marketingu, rozumí principům trhu, rozumí vztahu nabídky a poptávky. Zná zásady správné komunikace a společenského vystupování. Orientuje se v ekonomických vztazích a vazbách a dovede je při propagaci produktu vhodně využít. Obsah: · Obchodní, Občanský zákoník, Živnostenský zákon, Zákoník práce · základní výpočty mezd, zdravotní, sociální pojištění, daňová soustava · prezentační program (PowerPoint), moderní komunikační technologie (internet, e-mail, skype) · komunikace a obchodní jednání, typologie lidí, psychologie · základy společenského vystupování ve firmách · marketing · základy účetnictví a daňové evidence · úprava písemností na PC, základy obchodní korespondence · zpracování závěrečného projektu – prezentace produktu