MOTIVACE, MOTIVAČNÍ A HODNOTÍCÍ ROZHOVOR

seminář

Základní info

Motivace je nejdůležitějším prvkem zvýšení zájmu o určitou činnost. Je řada prostředků, kterými můžeme záměrně působit na zvýšení výkonů jednotlivce nebo skupiny a vyprovokovat zájem. To jsou otázky, na které budeme hledat v tomto dvoudenním semináři.

Možná situace z praxe :

Ve firmě se díky novým možnostem podařilo zprovoznit nové, modernější pracoviště. Pro stávající pracovníky to znamená lepší práci a možnost zvýšení příjmu zhruba o třetinu. Na druhou stranu tato situace přinesla potřebu dalšího vzdělávání a odborného růstu. Tato skutečnost je spojena s měsíčním školením mimo podnik a následnými večerními kurzy pro pracovníky. O tuto možnost projevil zájem jen jeden člověk. Přijmout nové pracovníky, kteří nepracují ve firmě, by bylo velmi riskantní a finančně náročné. Aby mohlo být pracoviště uvedeno do provozu, musel vedoucí přemluvit ještě alespoň další dva stávající pracovníky. To se nakonec podařilo. Zůstala otázka, proč byl o zavedení pracoviště, a tím i o větší výdělek, tak malý zájem?

Očekávaný přínos :

Účastníci tohoto semináře více přemýšlejí nad motivací pracovníků, které vedou, umí reagovat na změny v jejich motivaci, uvědomují si a dokáží použít možnosti nemzdové formy motivace.

Firma získá vedoucí pracovníky, kteří vystupují jako osobnosti a umí motivovat ostatní k lepším výkonům, tím je dosaženo větší stability pracovního kolektivu a firma nepřichází o kvalitní pracovníky.

V tomto semináři se budeme zabývat těmito tématy:
  • Motivace a stimulace :

    • Teorie motivace (Maslow, Herzberg, McGregor)

    • Chyby nadřízených

    • Analýza „Oni a my“

  • Jak motivovat k výkonu :

    • Pracovníci s různou mírou motivace a jejich zapojení do úkolu

    • Hodnocení výkonu

  • Rozhodující faktory motivace

  • Rozbor, porovnání a využití pro praxi různých teorií motivace : A.Maslow, C. Alderfer, F.Herzberg

  • Možnosti nemzdových forem motivace

  • Rozvoj lidí jako prostředek motivace

  • Test vlastní motivace a jeho zhodnocení

  • Základní potřeby jednotlivce

  • Novost situace, předmětu nebo činnosti

  • Činnost a uspokojení z ní

  • Úspěch v činnosti

  • Míra a poměr úspěchu a neúspěchu

  • Sociální momenty

  • Souvislost nového s předchozími zkušenostmi a zájmy

  • Rušivé momenty motivace

  • Motivační prvky hodnotícího pohovoru s podřízeným

Komu je seminář určen:
  • Pro vrcholový, vyšší, střední i nižší management

  • Nákupčím a obchodním zástupcům

  • Vedoucím zaměstnancům, vedoucím výroby, koordinátorům týmů a  mistrům

Reálný cíl absolventa:
  • Dojde ke zvýšení sebevědomí

  • Dojde ke změně na pozitivní myšlení

  • Dosáhne kreativní přístup k řešení situací

  • Zlepší si orientaci na výsledky

  • Dosáhneme loajality ke společnosti a k produktu

  • Uvědomí si rozdíly mezi motivací a stimulací

  • Naučí se analyzovat situaci a určit vnitřní motivaci svých podřízených

  • Dokáže v týmu ukázat, jak podpořit výkonnost a rozvoj dovedností podřízených

MOTIVACE, MOTIVAČNÍ A HODNOTÍCÍ ROZHOVOR

Vybraný termín:

 Moravskoslezský kraj

Cena
5995 Kč

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a šest ? Součet zapište číslicemi.