Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Unified Contact Center Express & Unified IP IVR Deployment

Základní info

Cíle kurzu

Implementace malého call centra (IPCC Express) a Cisco IP IVR.

Obsah kurzu

+ Instalace a základní konfigurace aplikace CRS (Customer Response Solution)+ Konfigurace systému IVR (Interactive Voice Response)+ Rozšířené funkce - ASR (Automatic Speech Recognition), TTS (Text-to-Speech), Email Contacts aj.+ Konfigurace pracovního prostředí agenta (IPCC Express Desktop)+ Session Management & Reports

Předpoklady

Dobrá znalost protokolů TCP/IP a principů směrování a přepínání, dále konfigurace Cisco směrovačů a přepínačů v rozsahu kurzu ICND1 a ICND2 a základní konfigurace Cisco IPT a VoIP na Cisco směrovačích v rozsahu školení CVOICE a CIPT Part 1

Studijní materiály

Všichni účastníci obdrží originál studijních materiálů Cisco.

Unified Contact Center Express & Unified IP IVR Deployment

Vybraný termín:

 Bratislava

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a jedna ? Součet zapište číslicemi.