Překlenutí mezer v IT Support: Jak vyřešit Tier Separation (oddělování úrovní) s ITIL

Základní info

Častým problémem v oblasti IT Service Managementu (ITSM) je oddělení servis desku a podpory
2. a 3. úrovně. Ironií je, že ITIL byl vyvinut právě za účelem řešení tohoto problému. Co se tedy
stalo a jak to napravit? Proč je to problém? Co je jeho příčinou? Praktické způsoby, jak ITIL
použít k jeho řešení

Na konci tohoto webináře budete schopni zhodnotit:

  • Častým problémem ITSM je oddělení servis desku a podpory 2. a 3. úrovně. Jaké jsou
    problémy této situace?
  • Proč k tomu dochází?
  • Praktické způsoby, jak ITIL použít k jejímu řešení.

Překlenutí mezer v IT Support: Jak vyřešit Tier Separation (oddělování úrovní) s ITIL

Vybraný termín:

13.11.2025  ONLINE
17:00 – 18:00 hod.

Cena
0 Kč

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a deset ? Součet zapište číslicemi.