Základní info
  Cíle kurzu:
Získat znalosti a dovednosti potřebné pro práci v administrativě. Naučíte se pracovat s počítačem, vytvářet pracovní a obchodní písemnosti, organizovat chod kanceláře. Absolventi kurzu obdrží Osvědčení o rekvalifikaci a Osvědčení o získání profesní kvalifikace.
Pro koho je kurz určen:
Kurz je určen ženám i mužům, kteří chtějí získat novou kvalifikaci pro obor administrativa, chtějí se naučit pracovat s počítačem a zpracovávat administrativní agendu.
Aktuální nabídka:
- V těchto dnech probíhá akce, v rámci které můžete kurz získat za cenu nižší o 20%. Původní cena kurzu: 20 000 Kč. Nová cena: 16 000 Kč. Ušetříte: 4 000 Kč. 
 
Studium v kurzu je určeno pro:
- Ženy i muže, kteří chtějí pracovat v oboru administrativa
 - Zájemce, kteří chtějí získat znalosti a dovednosti z oblastí - administrativa, práce s počítačem, tvorba obchodních a pracovních písemností, komunikace
 - Všechny, kteří chtějí získat novou kvalifikaci pro práci v oboru administrativa
 - Kurz je vhodný i pro začátečníky
 
Co se naučíte:
- Pracovat na počítači v programech MS Word (psát texty), MS Excel (vytvářet tabulky) a MS PowerPoint (připravovat prezentace)
 - Pracovat s e-mailovou poštou
 - Používat datové schránky
 - Vytvářet pracovní a obchodní písemnosti
 - Vést evidenci pracovních písemností
 - Zajišťovat chod kanceláře / sekretariátu
 - Ovládat komunikaci v pracovním prostředí (včetně složitějších situací - konflikt, vyjednávání)
 
Co dalšího získáte:
- Zvýšíte svoji pracovní kvalifikaci - získáte Osvědčení rekvalifikaci a Osvědčení o profesní kvalifikaci
 - Naučíte se ovládat práci v oboru administrativa
 - Rozšíříte své dovednosti a znalosti
 - V průběhu studia může zdarma využívat e-learning, který Vám pomůže zopakovat si znalosti z výuky a připravit se do praxe i na závěrečnou zkoušku
 
Jaká témata kurz obsahuje:
1) Písemná komunikace- Tvorba a stylizace písemností
 - Formy písemností
 - Obchodní, personální písemnosti, vnitropodnikové písemnosti a právní písemnosti
 - PowerPoint
 - Sociální sítě
 - Datová schránka
 
2) Základy práce na počítači- MS Word (psaní textů)
 - MS Excel (tvorba tabulek)
 - MS PowerPoint (příprava prezentace)
 
3) Vedení administrativy - zvládat činnost v sekretariátu- Organizace sekretariátu
 - Základní činnosti sekretariátu
 - Kompetence asistentky
 - Osobnost asistentky
 
4) Komunikační dovednosti- Psychologie osobnosti.
 - Komunikace.
 - Argumentace.
 - Vyjednávání.
 - Asertivita.
 
Studijní materiály:
E-learning:
- Posluchači kurzu mají k dispozici zdarma e-learning.
 - Obsahuje materiály, které posluchačům umožní zopakovat si to nejdůležitější z výuky a také otestovat si znalosti získané v průběhu výuky.
 - Ovládání e-learningu je velmi jednoduché.
 - Používání e-learningu není pro posluchače povinné.
 
Osvědčení o absolvování kurzu:
Absolvent tohoto kurzu obdrží dvě osvědčení:
- Osvědčení o získání profesní kvalifikace, které nahrazuje školní vzdělání v daném oboru. Toto osvědčení je veřejnou listinou stejně jako vysvědčení, výuční list nebo diplom a proto má celostátní platnost při prokazování dosažené kvalifikace u zaměstnavatele.
 - Osvědčení o absolvování akreditovaného rekvalifikačního kurzu.
 
Rozvrh:
- Kurz probíhá 1 měsíc ve vybrané dny od 8:30 do 13:30 hodin
 
Délka kurzu: