MB-910 - Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM) (CZ)

Základní info

Popis kurzu

Tento kurz vám poskytne seznámení s možnostmi zapojení zákazníků v Dynamics 365. 

Seznámíte se s konceptem, jakož i s každou aplikací pro zapojení zákazníků, včetně Dynamics 365 Marketing, Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Zákaznický servis, Dynamics 365 Field Service a funkce řízení vztahů se zákazníky (CRM) v Dynamics 365 Project Operations. Tento kurz zahrnuje přednášku i praktické laby.

Cíle kurzu

Po absolvování tohoto kurzu budete schopni:
  • Popsat schopnosti a funkce Dynamics 365 Marketing
  • Popsat schopnosti a funkce Dynamics 365 Sales
  • Popsat schopnosti a funkce Dynamics 365 Customer Service
  • Popsat schopnosti a funkce Dynamics 365 Field Service
  • Popsat schopnosti a funkce Dynamics 365 Project Operations (CRM)

Určeno pro

Lidé v různých rolích a fázích své kariéry mohou těžit z tohoto základního kurzu. To zahrnuje IT profesionály, obchodní partnery a další, kteří chtějí zapojit zákazníky do Dynamics 365, studenty, čerstvé absolventy a lidi měnící kariéru, kteří chtějí využít Dynamics 365 k posunu na další úroveň.

Obsah kurzu

Základy aplikací Dynamics 365 pro zapojení zákazníků
  • Řízení vztahů se zákazníky
  • Aplikace Microsoft Power Platform a Dynamics 365 pro zapojení zákazníků
  • Aplikace Microsoft Dataverse a Dynamics 365 pro zapojení zákazníků
  • Případy použití aplikací Dynamics 365 pro zapojení zákazníků
  • Přejděte do aplikací pro zapojení zákazníků Dynamics 365
Sdílené aktivity a možnosti integrace v aplikacích pro zapojení zákazníků Dynamics 365
  • Zákazníci a aktivity
  • Kritéria vyhledávání a filtry
  • Možnosti vytváření sestav včetně grafů, panelů a zobrazení
  • Integrace Excelu
  • Integrace Microsoft Teams
  • Integrace Outlooku
Dynamics 365 Customer Insights – Journeys
  • Případy použití pro Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
  • Obchodní scénář Dynamics 365 Customer Insights – Journeys
  • E-mailový marketing
  • Jak cílit na zákazníky pomocí marketingových seznamů a segmentů
  • Cesty zákazníků
  • Generování potenciálních zákazníků a kvalifikaci
  • Případy použití marketingových formulářů
  • Funkce a možnosti správy událostí
Dynamics 365 Customer Insights – Data a Dynamics 365 Customer Voice
  • Obchodní scénář Dynamics 365 Customer Insights – Data
  • Případy použití a možnosti Dynamics 365 Customer Insights – Data
  • Případy použití a možnosti Dynamics 365 Customer Voice
Dynamics 365 Sales
  • Případy použití pro Dynamics 365 Sales
  • Životní cyklus prodeje
  • Obchodní scénář Dynamics 365 Sales
  • Potenciální zákazníci a proces kvalifikace potenciálních zákazníků
  • Proces řízení příležitostí
  • Toky obchodních procesů Dynamics 365 Sales
  • Zpracování prodejní objednávky
Možnosti Dynamics 365 Sales a související aplikace
  • Další funkce Dynamics 365 Sales a související aplikace
  • Obchodní scénář aplikací souvisejících s Dynamics 365 Sales
  • Prodejní kanál a koncepty prognóz
  • Případy použití a možnosti Sales Insights
  • Případy použití a možnosti aplikace LinkedIn Sales Navigator
  • Mobilní aplikace Dynamics 365 Sales
  • Microsoft Sales Copilot
Prozkoumejte Dynamics 365 Customer Service
  • Případy použití pro Dynamics 365 Customer Service
  • Obchodní scénář Dynamics 365 Customer Service
  • Životní cyklus případu včetně smluv o úrovni služeb (SLA) a oprávnění
  • Funkcionalita pro správu pracovní zátěže
  • Toky obchodních procesů Dynamics 365 Customer Service
  • Správa znalostí v Dynamics 365 Customer Service
Funkce Dynamics 365 Customer Service a související aplikace
  • Obchodní scénář aplikací souvisejících s Dynamics 365 Customer Service
  • Omnikanál pro služby zákazníkům
  • Možnosti vytváření sestav a vizualizace dat v Dynamics 365 Customer Service
  • Případy použití Dynamics Customer Voice pro zákaznický servis
Dynamics 365 Field Service
  • Případy použití pro Dynamics 365 Field Service
  • Obchodní scénář Dynamics 365 Field Service
  • Životní cyklus pracovního příkazu
  • Kontroly v Dynamics 365 Field Service
  • Mobilní aplikace Dynamics 365 Field Service
Možnosti plánování Dynamics 365 Field Service a související aplikace
  • Zdroje a procesy plánování
  • Obchodní scénář aplikací souvisejících s Dynamics 365 Field Service
  • Správa aktiv a aktiva zákazníků
  • Connected Field Service pro Dynamics 365

Předpoklady

Studenti by měli mít základní znalosti o zásadách zapojení zákazníků a obchodních operacích. Porozumění cloudovým výpočtům je užitečné, ale není nutné.

Studijní materiály

Materiály jsou v elektronické podobě.

Návaznosti

Microsoft Dynamics 365 Sales, Microsoft Dynamics 365 Customer Insights, Dynamics 365 for customer engagement for Customer Service, Microsoft Dynamics 365 Field Service

MB-910 - Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM) (CZ)

Vybraný termín:

 ONLINE

Cena
16 000 Kč + 21% DPH

Termíny kurzu

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a jedna ? Součet zapište číslicemi.