MB-230 Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Základní info

Microsoft Dynamics 365 Customer Service nabízí jakékoli organizaci příležitost k úspěchu zákazníků. Používání nástrojů, jako je automatické vytváření případů a správa front, vám ušetří čas, který můžete věnovat tam, kde můžete mít větší dopad, přímo se svými zákazníky. Připojte se k našemu týmu celosvětově uznávaných odborníků, kteří vás krok za krokem provedou od vytváření případů přes interakci se zákazníky až po řešení těchto případů. Jakmile tyto případy vyřešíte, můžete se z analýzy dat naučit klíčové detaily, které vám pomohou vyřešit podobné případy rychleji nebo se úplně vyhnout novým problémům.

Získané dovednosti

  • Instalace a konfigurace aplikace zákaznických služeb
  • Identifikace běžných scénářů služeb zákazníkům
  • Dokončení procesu řešení případu
  • Analýza dat zákaznických služeb
  • Automatizace zpracování záznamů správy případů
  • Vytváření a používání znalostních články
  • Vytváření a používání oprávnění a smlouvy o úrovni služeb
  • Práce s Omnikanálem
  • Práce s připojeným zákaznickým servisem
  • Práce s plánováním zákaznických služeb
  • Práce se statistikami zákaznických služeb
  • Práce s Microsoft Power Platform
  • Práce s pracovními prostory zákaznického servisu

MB-230 Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Vybraný termín:

19.8.2024 –  22.8.2024  ONLINE

Cena
26 400 Kč + 21% DPH

Termíny kurzu

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a devět ? Součet zapište číslicemi.