Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

MB-230 Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Základní info

Microsoft Dynamics 365 Customer Service nabízí jakékoli organizaci příležitost k úspěchu zákazníků. Používání nástrojů, jako je automatické vytváření případů a správa front, vám ušetří čas, který můžete věnovat tam, kde můžete mít větší dopad, přímo se svými zákazníky. Připojte se k našemu týmu celosvětově uznávaných odborníků, kteří vás krok za krokem provedou od vytváření případů přes interakci se zákazníky až po řešení těchto případů. Jakmile tyto případy vyřešíte, můžete se z analýzy dat naučit klíčové detaily, které vám pomohou vyřešit podobné případy rychleji nebo se úplně vyhnout novým problémům.

Získané dovednosti

  • Instalace a konfigurace aplikace zákaznických služeb
  • Identifikace běžných scénářů služeb zákazníkům
  • Dokončení procesu řešení případu
  • Analýza dat zákaznických služeb
  • Automatizace zpracování záznamů správy případů
  • Vytváření a používání znalostních články
  • Vytváření a používání oprávnění a smlouvy o úrovni služeb
  • Práce s Omnikanálem
  • Práce s připojeným zákaznickým servisem
  • Práce s plánováním zákaznických služeb
  • Práce se statistikami zákaznických služeb
  • Práce s Microsoft Power Platform
  • Práce s pracovními prostory zákaznického servisu

MB-230 Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Vybraný termín:

23.10.2023 –  26.10.2023  ONLINE

Cena
26 400 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a dvě ? Součet zapište číslicemi.