MB-230 - Dynamics 365 for customer engagement for Customer Service (CZ)

Základní info

Popis kurzu

Microsoft Dynamics 365 Customer Service nabízí jakékoli organizaci příležitost k úspěchu u zákazníka. Použití nástrojů, jako je automatické vytváření případů (case) a správa front, Vám ušetří čas, který můžete využít jinde.

Připojte se k našemu týmu globálně uznávaných odborníků, kteří Vás krok za krokem provedou od vytváření případů (case) přes interakci se zákazníky až po řešení těchto případů. Z analýzy dat se následně můžete dozvědět klíčové podrobnosti, které Vám pomohou rychleji vyřešit podobné případy nebo se zcela vyhnout novým problémům.

Cíle kurzu

Po absolvování tohoto kurzu budete schopni:
  • Nainstalovat a nakonfigurovat aplikaci zákaznických služeb
  • Identifikovat běžné scénáře zákaznických služeb
  • Dokončit proces řešení případu
  • Analyzovat údaje o zákaznických službách
  • Automatizovat zpracování záznamů správy případů
  • Vytvářet a používat znalostní články
  • Vytvářet a používat oprávnění a smlouvy o úrovni služeb
  • Práce s Omnichannel
  • Práce s propojeným zákaznickým servisem
  • Práce s plánováním zákaznických služeb
  • Práce se statistikami zákaznických služeb 

Určeno pro

Konzultantům Dynamics 365 Customer Engagement, kteří jsou zodpovědní za provádění zjišťování, zachycení požadavků, zapojení odborníků a zainteresovaných subjektů, překlad požadavků a konfiguraci řešení a aplikací. Těm, kteří implementují řešení jako jsou: rozšiřitelnost bez použití kódu, integrace aplikací a služeb.

Obsah kurzu

Modul 1: Přehled zákaznických služeb
V tomto modulu se naučíte základy zákaznických služeb v Dynamics 365. Nainstalujeme a nakonfigurujeme aplikaci a také se seznámíme s rolemi zabezpečení, souvisejícími aplikacemi a analytikou.
  • Vytvářejte záznamy případů
  • Související služby
  • Analytics pro službu
  • AI pro službu
  • Konfigurace zákaznického servisu
Modul 2: Správa případů
V tomto modulu se naučíte otevírat a řešit případy zákaznických služeb, a to jak ručně, tak pomocí automatizace.
  • Přehled správy případů
  • Vytváření záznamů o případech
  • Správa front
  • Směrování případů
  • Řešení případů
Modul 3: Smlouvy a oprávnění na úrovni služeb
V tomto modulu se naučíte, jak definovat a používat oprávnění a šablony oprávnění, stejně jako smlouvy na úrovni služeb a jak tyto nástroje umožňují řešení případů.
  • Přehled SLA a oprávnění
  • Vytvářejte a spravujte oprávnění
  • Vytvářejte a spravujte smlouvy SLA
Modul 4: Správa znalostí
V tomto modulu se naučíte, jak vytvářet a používat správu znalostí. Dále se naučíte životní cyklus znalostních článků.
  • Přehled správy znalostí
  • Tvorba a organizace
  • Použijte znalostní obsah
  • Spravujte znalostní obsah
Modul 5: Omnichannel
V tomto modulu se naučíte, jak pracovat s Omnichannel pro zákaznickou službu Dynamics 365.
  • Začít
  • Směrování záznamů entit
  • Směrování a distribuce práce
  • Nakonfigurujte kanály zpráv
  • Nasazení widgetů pro chat
  • Vytvářejte inteligentní asistenční řešení
  • Integrujte robota Power Virtual Agents
  • Nástroje produktivity
Modul 6: Plánování zákaznických služeb
V tomto modulu se naučíte, jak používat funkci plánování zákaznických služeb ve službě zákazníkům Dynamics 365
  • Začínáme s plánováním zákaznických služeb
  • Konfigurace plánování zákaznických služeb
  • Definování a práce s rezervovatelnými zdroji
  • Práce se službami
  • Práce s preferencemi plnění
  • Plánování servisních činností
  • Přeplánování činností služeb a nahrazování zdrojů
Modul 7: Připojený zákaznický servis
V tomto modulu se naučíte, jak používat zákaznickou službu Dynamics 365 Connected k získávání dat a pomoci s prováděním skutečných obchodních akcí s daty.
  • Začínáme s připojeným zákaznickým servisem
  • Registrace zařízení
  • Správa zařízení a interakce
  • Upozornění na IoT a odesílání příkazů
  • Modul 8: Statistiky zákaznických služeb
V tomto modulu se naučíte, jak pracovat s nástroji Customer Service Insights a používat umělou inteligenci (AI) ve vašem řešení zákaznické služby Dynamics 365.
  • Jak začít s přehledy zákaznických služeb
  • Práce se statistikami volání služeb zákazníkům 

Studijní materiály

Materiály jsou v elektronické podobě.

MB-230 - Dynamics 365 for customer engagement for Customer Service (CZ)

Vybraný termín:

12.8.2024 –  14.8.2024  ONLINE

Cena
22 000 Kč + 21% DPH

Termíny kurzu

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a osm ? Součet zapište číslicemi.