Popis kurzu
Tento kurz prověří konfiguraci marketingových aplikací potřebných k podpoře růstu podnikání. Rovněž se ponoří do správy potenciálních zákazníků, marketingových formulářů a stránek, segmentace a e-mailových marketingových zpráv. Všechny tyto části jsou spojeny prostřednictvím interaktivního designu v podobě cesty zákazníka, a to včetně konfigurace událostí a průzkumů.
Obsah kurzu
Modul 1: Konfigurace Dynamics 365 MarketingV tomto modulu se dozvíte o pokročilých nastaveních, marketingovém obsahu, šablonách a integracích v Dynamics 365 for Marketing.
- Konfigurace nastavení organizace a správy
- Konfigurace nastavení marketingu
- Konfigurace nastavení událostí
Modul 2: Správa segmentů a seznamůTento modul zkontroluje, jak vytvářet, spravovat a používat segmenty a centra předplatného.
- Vytváření a správa segmentů
- Vytváření a správa centra a seznamy předplatného
Modul 3: Správa marketingových formulářů a stránekTento modul se bude zabývat tím, jak vytvářet marketingové formuláře a stránky.
- Správa formulářů
- Správa marketingových stránek
Modul 4: Správa potenciálních zákazníků, účtů a kontaktůTento modul se bude zabývat tím, jak spravovat zákazníky jako účty nebo kontakty a jak je vychovávat během životního cyklu potenciálních zákazníků.
- Vytváření a správa potenciálních zákazníků
- Správa účtů a kontaktů
Modul 5: Správa marketingových e-mailů a plánůTento modul se bude zabývat tím, jak vytvářet e-mailové zprávy a plány zákazníků v Dynamics 365 Marketing.
- Vytváření marketingových e-mailů
- Vytváření propojení a cest zákazníků
Modul 6: Správa událostíTento modul zkontroluje proces vytváření cesty zákazníka.
- Vytvoření události / projektu
- Vytvoření událost webináře
- Propagace a správa události
Modul 7: Vytvářejte průzkumy pomocí Dynamics 365 Customer VoiceTento modul předvede, jak vytvářet a distribuovat průzkumy zákazníkům.
- Vytvoření projektu průzkumu
- Vytvoření průzkumů pomocí Dynamics 365 Customer Voice
- Odesílání průzkumů Dynamics 365 Customer Voice
Modul 8: Analýza poznatků v Dynamics 365 MarketingV tomto modulu se dozvíte o používání funkce insights k prohlížení a analýze dat souvisejících s vašimi marketingovými iniciativami.
- Vyhodnocení marketingové iniciativy pomocí analytiky